Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@07:08:28 GMT

کلیپ اخبار ورزشی 18:30 شبکه سه، یکشنبه 20 خرداد 97

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۶۷۵۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مشروح خبرهای ورزشی ایران و جهان در “خبــر ورزشـــی ۱۸:۳۰” شبکه سه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپ اخبار ورزشی ۱۸:۳۰ شبکه سه، یکشنبه ۲۰ خرداد ۹۷ که از مهم ترین بخش های آن می توان به خبرهایی از قهرمانی ایران در لیگ جهانی کاراته، خبرهایی از مهمترین حواشی در آستانه ی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸  و خبرهایی از مهمترین رویدادهای ورزش ایران و جهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان از صبح روز جمعه به میزبانی کشور ترکیه و در شهر استانبول با حضور بیش از ۶۰۷ کاراته‌کا از ۶۳ کشور دنیا آغاز شده است.

صالح اباذری دیگر نماینده تیم ملی کاراته کشورمان در وزن ۸۴+ کیلوگرم در فینال این رقابت‌ها به مصاف نماینده هلند رفت و این دیدار نیز در پایان با نتیجه ۵ بر ۵ به پایان رسید که ابازری با رای داوران به مدال طلا دست یافت.

اباذری بعد از یک دور استراحت، کاراته کاهایی از کرواسی، هلند، مهدی عاشوری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.اخبار ورزشی.اخبار ورزشی.اخبار ورزشی.
لازم به یادآوری، امیر مهدی‌زاده نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به مدال طلا دست یافت. سیدعلی کریمی و بهمن عسگری نمایندگان اوزان ۶۷ و ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال مسابقات لیگ جهانی ترکیه به مدال نقره دست یافتند. مهدی خدابخشی نماینده وزن۸۴+کیلوگرم نیز با شکست نماینده مقدونیه دومین مدال طلا را برای کاراته ایران کسب کرد.

تیم ایران موفق به کسب ۷ مدال برنز توسط طراوت خاکسار در وزن  ۵۵- کیلوگرم، امیررضا میرزایی در وزن  ۶۷ -کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب در وزن ۸۴ -کیلوگرم، سامان حیدری در وزن  ۸۴ +کیلوگرم، کاتای تیمی بانوان با ترکیب( الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری)، کاتای تیمی اصفهان با ترکیب ( فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی) و تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون شد.

پرونده تیم اعزامی ایران به پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با کسب ۱۲ مدال طلا، نقره، برنز و عنوان قهرمانی این مسابقات استانبول بسته شد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی تیم ملی کاراته فوتبال اخبار ورزشی اخبار ورزشی شبکه سه 18 45 اخبار ورزشی شبکه سه 19 15 تیم ملی جام جهانی جام ملت های والیبال فوتبال کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

کاروان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی اول قرار گرفت. پیش از این هم آزادکاران ایران بر قله آسیا ایستاده بودند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم  هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم