Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقه با روسیه، بیشتر از دیگر شاگردان ایگور کولاکوویچ در کسب امتیاز موفق بود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل روسیه شکست خورد.
در این بازی علی شفیعی 13 امتیاز با اسپک، 2 امتیاز با دفاع روی تور، 3 امتیاز با سرویس و در مجموع 18 امتیاز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما دیمیتری موزرسکی مدافع میانی 218 سانتی متری روسیه با ارائه یک بازی درخشان 23 امتیاز با اسپک، 1 امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 24 امتیاز گرفت و به عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین، نقش کلیدی در پیروزی روسیه داشت.
تیم ملی والیبال ایران در بازی با روسیه 58 امتیاز با اسپک، 7 امتیاز با دفاع روی تور، 4 امتیاز با سرویس، 30 امتیاز با اشتباهات بازیکنان روسیه و در کل 99 امتیاز به دست آورد.
در مقابل روس ها 61 امتیاز با اسپک، 10 امتیاز با دفاع روی تور، 8 امتیاز با سرویس، 26 امتیاز با اشتباهات ملی پوشان ایران و در کل 105 امتیاز گرفتند.
تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال باید در آمریکا به مصاف رقبای خود برود. برنامه مسابقات ایران در هفته آینده این رقابت ها به شرح زیر است:
شنبه 26 خرداد – ساعت 3، لهستان – ایران
شنبه 26 خرداد – ساعت 23:30، ایران – صربستان
دوشنبه 28 خرداد – ساعت 3، آمریکا – ایران
شبک**ورزشی ** 2024**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ ملت هاي واليبال علي شفيعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!