Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@07:54:52 GMT

سوم احسان حدادی در دایموند لیگ

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۷۲۰۲

رویداد۲۴-نایب قهرمان المپیک لندن موفق شد با پرتابی به طول 67.68 متر به مقام سوم مسابقه پرتاب دیسک این رقابت ها دست یابد. رقابت های دایموند لیگ در حالی به میزبانی استکلهم سوئد در حال پیگیری است که احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن موفق شد با پرتابی به طول 67.68 متر به مقام سوم مسابقه پرتاب دیسک این رقابت ها دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدادی پرتاب اول خود را به طول 63.27 متر به ثبت رساند و در پرتاب دوم موفق شد رکورد 67.68 متر را ثبت کند. او پرتاب سوم را خطا پرتاب کرد. پرتاب چهارم او با رکورد 66.39 متر همراه بود.در پرتاب پنجم نایب قهرمان المپیک لندن خطا کرد.در پرتاب آخر هم دیسک در حد نصاب 64.30 متر به زمین نشست.
فدریک داکرز از جاماییکا ضمن ارتقای رکورد شخصی با رکورد 69.67 متر به عنوان قهرمانی دست یافت و اندریوس گودزیوس از لیتوانی نیز با ثبت رکورد 69.59 متر به نایب قهرمانی رسید.
فیلیپ میلانوف از بلژیک،لوکاس ویشیدینگر از اتریش،دانیل استال، سیمون پترسون و میسون فینلی در مکان های چهارم تا هشتم قرار گرفتند. رابرت هارتینگ قهرمان المپیک لندن هم در ادامه روند نزولی اش به جایگاهی بهتر از نهمی نرسید.
در رده بندی کلی مسابقات تا پایان مرحله سوم دایموند لیگ در بخش پرتاب دیسک احسان حدادی با 19 امتیاز پس از گودزیوس دوم است.
ضمن اینکه گودزیوس،حدادی،داکرس و دانیل استال با توجه به احتساب امتیازات بالا جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.
گفتنی است حدادی در مراحل چهارم و چنجم دایموند لیگ رم و نروژ به مقام های سوم و دومی دست یافته بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس

 احسان یاسین، خواننده‌ای که در مسابقه عصر جدید شناخته شد، مدتی است به دعوت کشور تونس به این کشور سفر کرده و در مطرح ترین برنامه تلویزیونی تونس "carthage" اجرا می‌کند. او همچنین دو همایش و کنسرت در این کشور به عنوان اولین خواننده ایرانی برگزار کرده است.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟