Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما در متن پيام اقای علی عسكري آمده است:
درگذشت روحاني و عالم بزرگوار حجت‌الاسلام‌والمسلمين دكتر احمد احمدي، يكي از چهره‌هاي ماندگار عرصه فرهنگ را به خانواده ايشان و جامعه فرهنگي تسليت عرض مي‌كنم و از خداوند تعالي براي آن مرحوم رحمت و مغفرت و براي بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتني است كه حجت‌الاسلام‌والمسلمين دكتر احمد احمدي، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي و رئيس سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاه‌ها ديشب به علت بيماري قلبي در بيمارستان امام خميني (ره) درگذشت.
اين فيلسوف اسلامي و مدرس دانشگاه تهران در كارنامه فعاليت خود، عضويت در شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سال 1360 تاكنون، نماينده مجلس در دوره هفتم و سوابق برجسته علمي، فرهنگي و دانشگاهي را دارا بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیام رئیس رسانه ملی تسلیت درگذشت دکتر احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این آیین  بر اجرای توانمند سازی مبلغین تأکید کرد و گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین چیزی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده  شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید.

 

وی به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازو‌های توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکار نشدنی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: قدردانی از فعالان فرهنگی تقدیر از جهاد گران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت