Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@06:02:27 GMT

کشف یک جسد مجهول‌الهویه در هندیجان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۷۷۰۷

کشف یک جسد مجهول‌الهویه در هندیجان +عکس

دادستان هندیجان گفت: یک جسد در حوالی رودخانه زهره منتهی به اتصال رودخانه به دریا (خور جواد) توسط صیادان کشف شد، این جسد متعلق به یکی از ساکنان غیر بومی هندیجان است.

خبرگزاری تسنیم: جسد کشف شده پس از اطلاع رسانی مردمی توسط مقامات قضایی و انتظامی بررسی و برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی اهواز مرکز استان خوزستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقل و قول‌هایی تائید نشده از تیراندازی به این فرد گزارش شده، اما هنوز توسط مقامات رسمی دادگستری هندیجان قبل از کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی تائید نشده است.

همچنین برخی دیگر از گزارش‌های مردمی اعلام کرده‌اند این جسد چند روزی در خشکی در حال جابجایی مواد مخدر و یا استعمال آن بوده که به قتل رسیده، اما همه این گزارش‌ها گمانه‌زنی‌هایی بیش نیست.

جسد پیدا شده در هندیجان متعلق به فرد ... بومی است

هویت اصلی این جسد برای مردم هندیجان مشخص شده این فرد ... بومی و از یکی از استان‌های مرکزی ایران است که برای شغل به این منطقه چندین سال مهاجرت کرده، اما ازنظر مراجع رسمی قضایی تا جسد کالبد شکافی و توسط پزشکی قانونی معاینه نشود مجهول الهویه خواهد بود.

تصویر فوق منتسب به جسدی که امروز در هندیجان پیدا و در فضای مجازی منتشر شده است

در شهرستان هندیجان با جمعیتی بالغ‌بر ۴۰ هزار نفر در چندین سال یک‌بار همچنین مواردی نمایان نمی‌شود و کمتر حوادثی همانند قتل، خودکشی، کشف جسد رخ می‌دهد و ازنظر امنیتی بهترین شهرستان استان خوزستان بلکه کشور است.

ارسلان کریمی دادستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: این جسد در حوالی خور جواد پیدا شده و ما برای کالبد شکافی و علت مرگ به پزشکی قانونی استان خوزستان مرکز اهواز ارسال کرده‌ایم.

جسد به پزشکی قانونی استان خوزستان ارسال شده است

وی افزود: ما گمانه‌زنی‌های محلی را رد کرده و منتظر پاسخ و جواب کالبد شکافی پزشکی قانونی مرکز استان خواهیم بود تا بتوان بیشتر به اطلاعات و علت مرگ دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TBM

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف جسد هندیجان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی همدان در تعطیلات نوروز فعال است

ایسنا/همدان سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: خدمات پزشکی قانونی قابل تعطیل شدن نیست بنابراین اداره‌کل پزشکی قانونی استان در تعطیلات نوروز فعال است.

محمد مالمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این موضوع که مردم در صورت بروز حادثه یا آسیب به خدمات این سازمان نیاز دارند، افزود: واحدهای کشیک پزشکی قانونی در ایام نوروز فعال هستند.

مالمیر تصریح کرد: پزشکی قانونی با بیش از ۴۰ نوع خدمت در بخش‌های تخصصی، در تعطیلات نوروز در خدمت مراجعان است تا در صورت نیاز، همشهریان به خدمات این سازمان دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: عمده دلایل مراجعات مردم به واحد کشیک در این ایام مربوط به ارزیابی آسیب‌های ناشی از تصادفات، نزاع و درگیری و همچنین موارد مرگ‌های غیرطبیعی است که امیدواریم در نوروز امسال با کاهش حوادث مختلف از جمله تصادفات رانندگی شاهد مراجعه حداقلی مردم به مراکز پزشکی قانونی باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • پزشکی قانونی همدان در ایام نوروز فعال است
  • پزشکی قانونی همدان در تعطیلات نوروز فعال است
  • ساعت کار کشیک نوروزی پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد
  • کشیک پزشکی قانونی استان تهران در ایام عید اعلام شد
  • فعالیت کشیک پزشکی قانونی استان اصفهان در تعطیلات نوروز
  • رسیدگی به ۱۳۷ پرونده قصور پزشکی در آذربایجان شرقی
  • کشیک پزشکی قانونی استان اصفهان در تعطیلات نوروز فعال است
  • نزاع حدود ۱۹ هزار نفر در البرز به پزشکی قانونی کشید
  • آمادگی پزشکی قانونی کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروزی