Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، تصادف خودروی ساندرو با بلوکهای نیوجرسی و یک دستگاه جرثقیل در اتوبان تهران ـ قم منجر به کشته شدن دو سرنشین ساندرو و زخمی شدن سه کارگر شد.

 

در این حادثه که بعدازظهر روز گذشته به وقوع پیوست، خودروی ساندرو پس از برخورد با بلوکها، با جرثقیلی برخورد کرد که در حال انجام امور عمرانی در اتوبان تهران ـ قم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو سرنشین این خودرو ( آقا و خانم جوان) در اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر دو سرنشین را از میان آهن پاره‌ها خارج کردند که مشخص شد هر دو براثر شدت جراحات وارده، در همان لحظات اولیه جان باخته‌اند.

 

مصدومان این حادثه نیز کارگرانی بودند که حین انجام امور عمرانی دچار حادثه شدند.

 

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرگ دلخراش حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از برخورد دستگاه قضائی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسؤولان خاطی در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.

رئیس شورای قضائی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضائی را صادر نمود افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضائی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

کد خبر 6097413

دیگر خبرها

  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران