Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@09:22:16 GMT

تویوتا GT86، با نسخه جدید عرضه می شود (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۸۸۲۶

تویوتا GT86، با نسخه جدید عرضه می شود (+عکس)

حالا نوبت نسخه جدیدی از تویوتا GT86 در سری Club Series رسیده است که نام آن Blue Edition بوده و برای بازار اروپا درنظر گرفته شده. پیشرانه مورد استفاده در تویوتا GT86 Club Series Blue Edition همان پیشرانه استاندارد ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری به همراه جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک است.

تویوتا برای خریداران این نسخه که تنها با رنگ آبی بفروش می رسد، علاوه بر عرضه پکیج Blue Edition یک پکیج ویژه با نام Performance Pack را نیز ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نسخه Blue Edition شاهد استفاده از قطعات مختلف نظر اسپویلر جدید، دیفیوزر، آینه های جانبی و جلو پنجره با رنگ مشکی می باشیم. ضمن آنکه در نسخه Perfrmance Pack از رینگ های جدید ۱۷ اینچ آلیاژی مشکی، سیستم تعلیق جدید، کالیپرهای ترمز بزرگ قرمز رنگ Brembo نیز استفاده شده است. در داخل کابین تمامی نسخه ها نیز از پوشش چرم مشکی استفاده شده است. این خودروی کوپه از اولین روز ماه June به فروش خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش تویوتا در ایران به آدرس  https://irtoya.comمراجعه فرمایید.

   

لیست قیمت تویوتا GT86 Club Series Blue Edition

GT86 Club Series Blue Edition 6MT = £29.980

GT86 Club Series Blue Edition 6AT = £30.335

GT86 Club Series Blue Edition Performance Pack 6MT = £30.455

GT86 Club Series Blue Edition Performance Pack 6AT = £31.795

تویوتا GT86 Club Series Blue Edition

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت