Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده ی سلطنتی سوئد عید ملی این کشور را جشن گرفتند. این مراسم سالانه از سال 2004 میلادی به روز تعطیل در این کشور تبدیل شده است.

خانواده سلطنتی سوئد در لباس سنتیاختصاصی «تابناک با تو»؛ خانواده ی سلطنتی سوئد روز ملی این کشور (شش ژوئن) را جشن گرفتند. این مراسم سالانه از سال 2004 میلادی به روز تعطیل رسمی در این کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ملکه سیلویا و شاهدخت ویکتوریا (ولی عهد سوئد) حضور داشتند و هر دو لباس سنتی سوئد پوشیده بودند.

   

ملکه سیلویای ۷۴ ساله با لباس سنتی آبی و سفید و زرد رنگ همراه با نوه اش شاهزاده استل که از دخترش ویکتوریا است ظاهر شد. در این عکس ها هر سه در لباس سنتی با طراحی ویژه دیده می شوند. کارل گوستاو شانزدهم (پادشاه سوئد) و شاهزاده دانیل (همسر ویکتوریا) نیز به این مراسم پیوستند. دو کودک استل و اسکار با ژست ها و رفتارهای جالبشان توجه دوربین ها را بیش از هر چیزی به خود جلب کرده بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در بخش عقدا به همت قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادیِ استان و بخش عقدا و نیز همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حسین انتظاریان اردکانی از شهدای عملیات تروریستی در سیستان بلوچستان در محل آستان امامزاده میر شمس الحق از بخش عقدای شهرستان اردکان برگزار شد.   در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدای شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران این شهرستان برگزار شد حجت الاسلام کوثری رئیس اداره حج، اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان ضمن تسلیت به خانواده شهدای اخیر استان در سیستان و بلوچستان مخصوصا خانواده شهید انتظاریان اردکانی گفت: شهادت برای مردان و زنان مومن از توفیقات و وعده‌های الهی است که لایق‌ترین افراد به این فیض نائل می‌شوند و تسلی دادنِ قلب بازماندگان و ادامه راه شهدا نیز نزد خداوند اجر و مزد بی اندازه دارد.   بیان نکات اخلاقی مثبت در باره شهید انتظاریان توسط سرکار خانم پورقاسمی همسر این شهید بزرگوار، اجرای کلیپ جنگ و جبهه و لحظه شهادت بعضی از شهدا، اجرای تک خوانی سرود طلوع و تلاوت نیم جزء قرآن کریم به یاد شهدا از مهمترین برنامه‌های معنوی این محفل بود.   لازم به ذکر است که قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی قریب به یازده سال است که هر ساله این مراسم را برگزار می‌کند و در مراسم امسال حضور خانواده شهید انتظاریان به معنویت این مراسم افزوده بود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا