Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:05:26 GMT

میزان سهمیه مجاز کالای مسافری و خرده فروشی مناطق آزاد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۹۵۴۶

میزان سهمیه مجاز کالای مسافری و خرده فروشی مناطق آزاد

میزان سهمیه مجاز کالا‌های مسافری و خرده‌فروشی در مناطق آزاد و سهمیه مجاز ورود پوشاک به هر منطقه به همراه کالا‌های مجاز قابل ورود به هر منطقه برای شش ماه اول سال ۹۷ اعلام شد.

خبرگزاری فارس: میزان سهمیه مجاز کالا‌های مسافری و خرده‌فروشی در مناطق آزاد و سهمیه مجاز ورود پوشاک به هر منطقه به همراه کالا‌های مجاز قابل ورود به هر منطقه برای شش ماه اول سال ۹۷ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک در بخشنامه‌ای به تمامی گمرکات همجوار با مناطق آزاد تجاری و صنعتی نوشت: در اجرای مفاد تصویب‌نامه شماره ۳۵۶۹/پ ۵۴۹۱۱ ه. مورخ ۲۱ فروردین ۹۷ هیأت وزیران به پیوست تصویر تصویب‌نامه مذکور و صورت‌جلسه مورخ ۳۱ اردیبهشت ۹۷ کارگروه تعیین سهمیه و فهرست کالا‌های مجاز همراه مسافر در مناطق آزاد در مورد تعیین میزان سهمیه کل کالا‌های همراه مسافر و خرده‌فروشی، همچنین میزان سهمیه ورود پوشاک، البسه، کیف و کفش به هر منطقه، مربوطه به شش ماه اول سال ۹۷ به همراه فهرست کالا‌های مجاز به ورود یا خروج از محدوده مناطق آزاد تحت عنوان کالای همراهی مسافر و خرده‌فروشی ارسال می‌شود.

۱- رعایت سقف سهمیه کل و سهمیه پوشاک و فهرست کالا‌های همراه مسافر هم در هنگام ورود کالا از خارج کشور به منطقه و همچنین هنگام ورود کالا از منطقه به سرزمین اصلی الزامی است.

۲- سهمیه پوشاک به عنوان بخشی از سهمیه کل مطرح است، لذا میزان کل کالای همراه مسافر وارده به منطقه اعم از پوشاک و سایر کالا‌ها نباید از سقف سهمیه کل فراتر رود.

۳- در مورد مناطقی که برای پوشاک ترکیه وارده به آن‌ها سقف تعیین شده است، مجموع پوشاک ترکیه و سایر کشور‌ها نباید از سهمیه اولیه تعیین شده برای پوشاک عبور نماید.

میزان سهمیه کالای همراه مسافر و خرده فروشی در مناطق ازاد به همراه جزئیات میزان سهمیه کالای همراه مسافر و خرده فروشی در مناطق ازاد به همراه جزئیات را دریافت کنید.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TBp

منبع: فردا

کلیدواژه: سهمیه مجاز کالای مسافری مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد