Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@16:58:50 GMT

همکار حسن معجونی و نوید محمدزاده در نمایش «فلیک»

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۰۴۶۲

همکار حسن معجونی و نوید محمدزاده در نمایش «فلیک»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، سرپرست گروه تئاتر «لیو» قصد دارد تجربه ای جدید از این گروه نمایشی را در مقام کارگردان و بازیگر روی صحنه ببرد. حسن معجونی در این تجربه، نمایشنامه «فلیک» نوشته آنی بیکر را به اجرا درآورد.

معجونی در این خصوص به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: نمایش «فلیک» با حضور نوید محمدزاده، تیرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای نمایشنامه «فلیک» دومین تجربه همکاری با نوید محمدزاده بعد از اجرای نمایش «ستوان اینیشمور» در سال ۹۴ است.همچنین ستاره پسیانی نیز در جدیدترین اثر گروه تئاتر «لیو» حضور دارد و حسین حسینیان و برنا انصاری دیگر بازیگران نمایش «فلیک» هستند.

ماجرای «فلیک» از این قرار است که به جزییات روابط آدم ها با یکدیگر می پردازد و از نیمه دوم تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود.

حسن معجونی پیش از این و در سال ۹۶ نمایش های «ماجرای مترانپاژ» و «سه خواهر» را در تماشاخانه پالیز و تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد و در بهار سال ۹۷ نمایش «ماجرای مترانپاژ» را بار دیگر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرد.

501

تئاتر پردیس تئاتر شهرزاد فلیک حسن معجونی نوید محمدزاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تئاتر پردیس تئاتر شهرزاد فلیک حسن معجونی نوید محمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی