Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:41:29 GMT

69 بانوی یزدی با حمایت کمیته امداد، ازدواج مجدد کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۱۶۲۴

69 بانوی یزدی با حمایت کمیته امداد، ازدواج مجدد کردند

یزد- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد یزد گفت: 69 بانوی تحت حمایت این نهاد در سال گذشته، ازدواج مجدد کردند که سرانه پرداختی برای هر یک از آنها بین 25 تا 50میلیون ریال بوده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این نهاد 'محمدحسین جمال پور' سرانه کمک هزینه تامین جهیزیه دختران نیازمند غیر تحت حمایت را 20 میلیون ریال و سرانه هدیه ازدواج پسران تحت حمایت را نیز 15 میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی کمیته امداد استان یزد سال 96 یک میلیارد و 375 میلیون تومان برای کمک به امر ازدواج 427 مددجوی تحت حمایت و نیازمند غیر تحت حمایت هزینه کرد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه 44 نفر از نوعروسان تحت حمایت و نیازمندان موردی در نوبت دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه قرار دارند ،گفت: کمیته امداد استان یزد سال 96 یک میلیارد و 375 میلیون تومان برای کمک به امر ازدواج 427 مددجوی تحت حمایت و نیازمند غیر تحت حمایت هزینه کرد.
وی با بیان اینکه 56 درصد از کمک هزینه تامین جهیزیه از محل صدقه و زکات پرداخت شده است، افزود: 36 درصد کمک ها برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و هشت درصد نیز از محل کمک های حامیان طرح اکرام ایتام و خیریه ها بوده است.
وی در ادامه با اشاره به پرداخت وام ضروری قرض الحسنه به جامعه هدف تحت حمایت در زمینه های مختلف از جمله جهیزیه، درمان، تحصیلی و کارگشایی گفت: کمیته امداد استان یزد سال 96به دو هزار و 310 مددجوی تحت حمایت و نیازمند موردی وام قرض الحسنه اعطا کرد که 54 درصد آن به عنوان کارگشایی، هفت درصد برای درمان، چهار درصد جهیزیه، یک درصد تحصیلی و 34 درصد سایر بخش ها پرداخت شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد افزود: یک هزار و 611 نفر از متقاضیان دریافت کننده وام قرض الحسنه در سال گذشته مددجوی تحت حمایت و 699 نفر نیز نیازمند غیر تحت حمایت بودند .
حدود 40 هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.
6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد ازدواج يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل