Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:33:43 GMT

مردم باید مطالبه گر خدمات دندانپزشکی پیشگیرانه باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۱۷۵۰

مردم باید مطالبه گر خدمات دندانپزشکی پیشگیرانه باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مژگان پلاشی  پریسپتورشیپ دندانپزشکی کودکان در آستانه برگزاری همایش سلامت دهان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، اظهارداشت: یکی از دغدغه های اصلی من چگونگی حفظ سلامت و زیبایی دندان بوده است. این سلامتی و زیبایی از جمله نعمت هایی است که هنگامی که از دستش می‌دهیم، به دست آوردنش بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من دوره های متعددی را در این باره دیده ام و با نگرش اساتید مختلف آشنا شدم و در پایان تمامی این دوره های علمی به این نتیجه رسیدم که حفظ زیبایی اولیه دندان ها بسیار مهم تر از آن است که افراد بخشی از این زیبایی را از دست بدهند و دندانپزشک بخواهد با در اختیار داشتن بهترین مواد و تجربه‌ی لازم بخشی از این زیبایی را به شما برگرداند.

این دندانپزشک ادامه داد: مهم ترین رسالت ما چگونگی حفظ زیبایی و سلامت دندان‌هاست که در تلاشیم با اطلاعات و ارائه خدمات مناسب، آگاهی مردم را بالا برده و به دنبال آن تغییر نگرش و رفتار را در آنها شاهد باشیم.

پلاشی اظهار کرد: کنگره های مختلفی که در این خصوص از سوی انجمن ها و وزارت بهداشت و درمان برگزار می شود نیز می تواند کمک شایانی به ارتقاء سلامت دهان و دندان کند.

وی افزود: اساس کار ما آموزش، پیشگیری و ارتقاء سلامت مردم است. ما مستقیماً با مردم در ارتباط هستیم و راحت‌ تر اطلاعات لازم و ضروری را به جامعه انتقال می‌دهیم.

پلاشی گفت: می بایست نگرش مردم را نسبت به سلامت دهان و دندان های شان عوض کنیم و این موضوع جز با آموزش به موقع و صحیح محقق نمی ‌شود و باید مطالبه مردم را از دریافت خدمات دندانپزشکی پیشگیرانه و سلامت محور بالا ببریم به گونه ای که مردم وارد مطب‌ها شوند و درخواست خدمات دندانپزشکی پیشگیری را داشته باشند. امیدوارم  که در این مسیر قرار بگیریم و بتوانیم به ارتقاء سلامت شهروندان مان کمک کنیم.

همایش سلامت دهان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، ۲۷ تا ۲۹ تیر ماه ۹۷ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

کد خبر 4317796 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بهداشت دهان و دندان پوسیدگی دندان دندانپزشکی وزارت بهداشت دارو سرطان سیگار سازمان غذا و دارو کمیسیون بهداشت و درمان چاقی بارداری واکسن کودکان سالروز ارتحال امام خمینی راهپیمایی روز قدس سید حسن هاشمی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است

فرماندار شهرستان هرسین بر تهیه نقشه مناطق دارای سابقه آتش‌سوزی به منظور پیش‌بینی راهبردهای پیشگیرانه و بعنوان‌ یک پدافند غیر عامل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در اولین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد: امیدوارم امسال نیز مانند سال گذشته در میزان تصادفات شاهد کاهش آمارها باشیم.

وی افزود: تهیه نقشه مناطق دارای سابقه آتش سوزی به منظور پیش بینی راهبردهای پیشگیرانه و به عنوان یک پدافند غیر عامل ضروری است، و با اجرای این روند می‌توان با راهبردهای پیشگیرانه، تجهیز دهیاری‌های منطقه به امکانات اطفا حریق، اطلاع رسانی و هشدارهای به موقع به کشاورزان، عشایر و روستاییان آنان را از خطرات احتمالی آگاه کرد.

فرماندار هرسین خواستار استاندارد سازی و بروز نمایی آموزش‌های اطفا حریق برای روستاییان و استفاده از ظرفیت گروه‌های روستا دار محیط زیست برای مهار آتش سوزی شد.

وی تصریح کرد: نوسازی کلیه علائم، تابلوها، ایجاد شیارهای لرزاننده در مسیرهای پیش بینی شده، ایجاد و توسعه روشنایی معابر شهری و روستایی و همچنین محورهای مواصلاتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ایتوندی همچنین از ادارات متولی خواست با آموزش عمومی و فرهنگ سازی مؤثر از وقوع آتش سوزی در مراتع و اراضی کشاورزی پیشگیرانه نمایند، و افزود: آمادگی دستگاه‌های خدماتی و هشدار به دهیاری‌ها با توجه هشدارهای اخیر هواشناسی، مسیل‌ های پر خطر شهرهای هرسین، بیستون و روستاهای بخش‌های مرکزی و بیستون شناسایی و توسط ادارات مربوطه به صورت روزانه مورد بازدید و رصد قرار می‌گیرند.

کد خبر 750222

دیگر خبرها

  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد