Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@11:27:24 GMT

وحدت مهم ترین نیاز کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۱۸۵۴

وحدت مهم ترین نیاز کشور است

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر در گناوه افزود: در شرایط کنونی پیروزی، سربلندی و تداوم انقلاب در گرو با هم بودن همه گروه ها با هر گرایشی است.
وی اظهار کرد: همه تلاش دشمن در سال جاری برای نفوذ در میان مردم از راه سوء استفاده از مسایل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنفی جامعه باهدف تضعیف نظام و انقلاب است و باید مراقب و هوشیار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار بوشهر گفت: در این برهه زمانی دوستداران نظام جمهوری اسلامی، شهدا و امام (ره) باید به صورت منسجم و متحد در کنار هم باشند.
گراوند افزود: در مقابل جوسازی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی نباید در درون کشور به خودمان، بزرگان و معتمدان نظام، افراد متدین، صاحب نظر و کسانی که به آنان افتخار می شود تعرض شود زیرا این حرکت ها خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه است.
وی ادامه داد: از همه قشرها، گروه ها و هر قلمی، زبانی و تریبونی انتظار می رود در جامعه اسلامی اتحاد، انسجام و برادری را تقویت کنند.
استاندار بوشهر گفت: باید دولت را کمک و یاری کنیم زیرا همه در کشتی انقلاب نشسته ایم و اگر این کشتی آسیب ببیند، دچار مشکل می شویم.
استانداربوشهر با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روزجهانی قدس افزود: مردم غیور و سلشحور این استان با وجود گرمی هوا و با زبان روزه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و باردیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب ثابت کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خوراک رهبر معظم انقلاب نخست وزیر رژیم صهیونیستی نظام جمهوری اسلامی آمریکا روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند