Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:05:25 GMT

دستگیری زوج کیف‌ قاپ در بندر انزلی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۱۸۶۳

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری زوج کیف قاپ و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ مجید حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره کیف‌ قاپی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام این‌که مأموران با تعقیب سرنخ‌ها ‌و انجام تحقیقات موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: مأموران حین گشت‌زنی به مرد و زنی که با یک موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال تردد بودند مشکوک شده که متهمان پس از دیدن پلیس اقدام به فرار و پس از تعقیب و گریز موتورسیکلت را متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به این‌که، متهمان 47 و 38 ساله زن و شوهر بودند، خاطرنشان کرد: سارقان در بررسی فنی پلیس به 5 فقره سرقت و همدستی یک مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با تأکید بر معرفی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد