Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@02:04:48 GMT

بازگشت روحانی به تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۲۰۸۸

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور که برای شرکت در اجلاس سران شانگهای به چین رفته بود به تهران بازگشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روحانی دیروز در آخرین روز حضورش با رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.          
در حضور آقایان روحانی و شی جینپینگ ، تهران و پکن چهار سند همکاری در زمینه همکاری های علمی، تحقیقاتی، مبارزه با مواد مخدر، بورس و راه سازی امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


                  
روحانی عصر دیروز نیز در دیدارهای جداگانه ای با رئیس جمهور مغولستان و نخست وزیر هند از گسترش روابط تهران با اولان باتور و دهلی نو استقبال کرد.  رئیس جمهور در نشست سران سازمان همکاری شانگهای نیز ایران را به عنوان شریکی مستقل و مطمئن معرفی و برای گسترش همکاری های اقتصادی منطقه ای و بین المللی تهران با این سازمان اعلام آمادگی کرد. روحانی همچنین با هشدار درباره پیامد یکجانبه گرایی آمریکا تاکید کرد: تحریم های یکجانبه نه تنها با قوانین و مقررات بین المللی مغایرند، بلکه در روند تجارت مشروع بین المللی نیز خدشه وارد می کنند.   دانلود   

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازگشت روحانی چین شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبرد‌های سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محور‌های همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

به گزارش مهر، فاطمه یزدیان رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه ۳ ساله نام برده است.

دیگر خبرها

  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم