Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  تیتر وعناوین صفحه نخست نشریات امروز کرمان به این شرح است:

 

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات استانی روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه حدود ۷ هزار نفر از اتباع افغانستانی فاقدمجوز به کشورشان بازگردانده شدند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: طی سال گذشته ۸۵ هزار نفر از اتباع افغانستانی فاقدمجوز اقامت از استان به کشورشان بازگردانده شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور با اشاره به اینکه موضوع مهاجران و پناهجویان یک مساله انسانی است افزود: مهاجرت از کشور افغانستان به دلیل تجاوز، سلطه‌گری و بحران‌زایی دولت‌های زیاده‌خواه در سال‌های اخیر تشدید شده که بخش قابل توجهی از آنان به ایران اسلامی پناه آورده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان افزود:، اما این نکته حائز اهمیت است که اکنون شرایط و امکان پذیرش جدید از مهاجران در استان کرمان وجود ندارد.

او تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون هیچگونه مجوز اقامت جدید از جانب این اداره کل برای اقامت اتباع خارجی داده نشده است و بعضا مجوز‌های قبلی تمدید شده و تعداد قابل توجهی از افراد فاقد مجوز اقامت نیز به کشورشان بازگردانده شده‌اند.

او بیان کرد: ۸۵ هزار تبعه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با همکاری فراجا از استان به کشورشان بازگردانده شدند و این برنامه با جدیت در سال جاری نیز ادامه دارد، در نتیجه استان کرمان برای حضور اتباع فاقد مجوز و غیرمجاز ناامن شده است.

خضری‌پور در عین حال با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر شاهد موج جدیدی از افغانستان‌هراسی در فضای مجازی اظهارداشت: افغانستان‌هراسی در فضای مجازی بر سیاست‌های جمهوری اسلامی تاثیرگذار نیست و تصمیم‌ها بر پایه مصالح کشور و مردم اتخاذ و عملیاتی می‌شود.

او گفت: امیدواریم شرایط کشور افغانستان برای بازگشت حداکثری مهاجرانی که حدود چهار دهه میهمان جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند فراهم شود و این افراد بتوانند پس از بازگشت در آبادانی میهنشان موثر باشند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • بازگرداندن ۸۵ هزار افغانستانی غیر مجاز به کشورشان
  • طرد ۸۵ هزار تبعه غیر مجاز افغانستان از استان کرمان
  • بازگرداندن ۸۵ هزار تبعه افغانستانی فاقد مجوز به کشورشان
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • ۸۵ هزار تبعه غیرمجاز افغانستان از کرمان به میهنشان بازگشتند
  • ماهانه حدود ۷ هزار نفر از اتباع افغانستانی فاقدمجوز به کشورشان بازگردانده شدند
  • ارکستر سمفونی «فلک‌الافلاک» برگزار می‌شود
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد