Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:32:55 GMT

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۲۴۹۸

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد

محمد علی کارگر مسئول برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان میبد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: این مسابقات از روز دوم ماه مبارک رمضان با حضور ۴۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان با ۱۱ تیم، نوجوانان با ۷ تیم، جوانان با ۷ تیم و بزرگسالان با ۱۶ تیم در سالن شهدای شهرک شهدای میبد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهیدان نامجوفر هر شب از ساعت ۲۱ الی ۱:۳۰ بامداد پیگیری می‌شود.

کارگر اظهار داشت: در پایان این مسابقات با انجام ۱۰۶ بازی تیم‌های اول تا سوم هرده انتخاب و به تیم اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، تیم دوم مبلغ ۱۵ میلیون ریال و تیم سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد تعلق می‌گیرد.

وی درپایان ضمن تقدیر از خانواده شهیدان نامجوفر و شورای شهر میبد که مبلغی از جوایز جام فوتسال رمضان در میبد را تامین کرده اند، اذعان داشت: این دوره از مسابقات با استقبال خوب شهروندان میبدی بویژه نوجوانان و جوانان مواجه شده و نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولین در برگزاری این مسابقات در شهرستان می‌باشد.

گفتنی است مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد با همکاری و مشارکت حوزه یک ثارالله ناحیه مقاومت بسیج، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان میبد در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام/ص

مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام رمضان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی