Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد به  همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و با حمایت سازمان تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی به مناسبت بزرگداشت رویداد تبریز 2018 از 13 تا 15 تیرماه امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد، فرصتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم می‌کند تا در عرض 54 ساعت کاری ضمن به اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی‌سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص، ایده نوآورانه خود را توسعه ‌بخشند. 

 بعد از اتمام استارتاپ، تیم‌های صاحب ایده و طرح می‌توانند برای جذب در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی اقدام کنند و با استقرار در این مرکز از حمایت مادی و معنوی برای تجاری‌سازی ایده خود بهره‌مند شوند. 

بر اساس این گزارش، پیشرفت و رشد در هر کاری با تنوع افکار و دیدگاه‌ها تحقق می‌یابد و عامل اصلی موفقیت در استارتاپ‌ها، ارائه پیشنهادهای متنوع توسط افراد است و با توجه به اینکه استارتاپ‌ها دارای خاصیت خلاقیت و نوآوری هستند، اگر ایده‌ها در استارتاپ‌ها به مرحله رشد برسند، می‌تواند در حوزه اشتغال و اقتصاد تحول بزرگی به وجود آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام استارتاپ ویکند جهاد دانشگاهي منطقه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیش از ۱۰۰۰ عنوان از تازه‌ترین آثار منتشر شده در شعب نشر جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با موضوعات مختلف در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

رونمایی از چند عنوان تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی، اجرای دو نشست تخصصی در زمینه کتاب، نشر و مطالعه، تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری و اجرای مناظره دانشجویی با موضوعاتی مرتبط با حوزه کتاب و نشر و مطالعه از مهمترین برنامه‌های ترویجی و فرهنگی این نهاد در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

غرفه‌های جهاد دانشگاهی را در نمایشگاه کتاب می‌توانید به نشانی غرفه۱: مصلای تهران سالن ناشران دانشگاهی، رواق غربی، سالن۲، راهروی F غرفه ۸۴ غرفه ۲: سالن ناشران عمومی، شبستان، راهرو ۱۷، غرفه ۳۶۰ پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی