Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@02:35:20 GMT

روایت تصویری از حضور قاری قرآن در پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۲۶۹۶

روایت تصویری از حضور قاری قرآن در پاکستان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حمزه یزدان‌فر، نفر سوم ابتهال کشوری در مسابقات قرآن سال ۹۴ و از اساتید قرآن به‌نام سبزواری به دعوت معاونت بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری شورای عالی قرآن از دهم ماه مبارک رمضان به پاکستان اعزام و در این سفر با استقبال بی‌نظیر مردم پاکستان در شهر کراچی روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این سفر به آموزش صوت و لحن قرآن پرداخته و به‌همراه گروه تواشیح تسنیم از آذربایجان غربی به تواشیح‌خوانی و قرائت قرآن در مکان‌های مختلفی مانند اجرای برنامه‌های قرآنی در بین برادران اهل سنت «مسجد قبا بهادر آباد» مؤسسه قرآنی جماران و مسجد رحمانیه طاق‌رود پرداختند.
این استاد قرآنی به‌مدت یک ماه جهت آموزش قرآن تا بعد از ماه مبارک رمضان سال جاری در این کشور مسلمان حضور خواهد داشت.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: پاکستان قاری قرآن اموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده ابراهیم دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ مسوول کمیته اجرایی آیین جزء خوانی قران کریم با بیان اینکه روزانه ۴ قاری در این مراسم جزء خوانی می‌کنند گفت: این آیین در ماه مبارک رمضان با حضور ۲۵ نفر از قاریان بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.
علی داوری با اشاره به اینکه ترجمه و تفسیر قران کریم از برنامه‌های روزانه این مراسم است افزود: بیش از ۲۰۰ نفر برای برگزاری این آیین در بخش‌های مختلف هماهنگی و پشتیبانی، انتظامات، صوت، تصویر و پخش زنده فعالیت و خدمت رسانی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیر اجرای آستان مقدس امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر علیه السلام گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز به مدت ۱۰ دقیقه قبل از برگزاری آیین جزء خوانی از حضور استادان حوزه و دانشگاه استان اصفهان برای ترجمه و تفسیر آیاتی از جزء همان روز استفاده می‌شود.


حجت الاسلام علی نریمانی افزود: این آیین روزانه با حضور نزدیک به هزار نفر برگزار و از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.
وی گفت: این آیین هر روز از ساعت ۱۴.۴۵ از شبکه اصفهان بصورت زنده و بعد از نماز صبح از شبکه امید بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۷۲ مبلغ از قم به چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر گسترده شدن فعالیت های قرانی و تدبر در آن درماه مبارک رمضان
  • روایت یک اسیر ارتشی از ماه رمضان در عراق
  • مسابقه بزرگ قرآنی بهار قرآن
  • محلات و شهر‌های استان قرآن محور باشند
  • آیین جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده ابراهیم دولت آباد
  • قرآن کریم بهترین سنگر در برابر آسیب‌های اجتماعی
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان تقویت می‌شود
  • عطر رمضان در کوچه پس کوچه شهر/از افطاری‌های ساده تا محافل قرآنی
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب