Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عبداللهی‌فرد، مدیر ارتباطات و مخاطب‌شناسی معاونت بین‌الملل و دبیر سایت‌های غیرفارسی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: ترجمه تعداد دیگری از آثار امام از جمله صحیفه که 22 جلدی بوده، آماده و چاپ شده است. این صحیفه به زبان اردو آماده شده است که از کارهای جدید این موسسه به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنج جلد از این کتاب تلخیص و در قالب سه و حداکثر چهار جلد آماده‌سازی می‌شود،‌ گفت: این اثر به بیانات امام در نوفل لوشاتو در ایام تبعید ایشان اختصاص دارد. گروه ترجمه و تحقیق موسسه ابتدا این کتاب‌ها را مورد مطالعه قرار دادند که به پاورقی و توضیحات تکمیلی نیاز بوده است و آن را برای مخاطبان خارجی آماده‌ کردند.

مدیر ارتباطات و مخاطب‌شناسی معاونت بین‌الملل این موسسه همچنین این نوید را داد که این اثر در قالب چهار جلد به زبان فرانسه در دست ترجمه و آماده‌سازی است و ادامه داد: گرایش معاونت بین‌الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به سوی آثار مولتی مدیا و رسانه‌های چندمنظوره است که کتاب‌های صوتی و تصویری از این جمله است.

عبداللهی افزود: این آثار با مشارکت سازمان‌ها و مراکزی که این کارها را انجام دادند و البته با توجه به این نکته که از انجام کارهای موازی پیشگیری شود انجام شده است؛ به این معنی که از توانمندی و تجارب سازمان‌هایی که در حوزه خارج از کشور فعالیت می‌کردند و فعالیت همسو داشتند در این راستا استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا فرهنگی ادب کتاب عبداللهی امام موسسه فرانسه اردو صحیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند