Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:17:05 GMT

برای انتخاب بازیکن سفارش پذیر نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۳۲۸۱

برای انتخاب بازیکن سفارش پذیر نیستیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: برای انتخاب بازیکن سفارش پذیر نیستیم و درهای تیم به سمت تمامی بازیکنان بومی اعم از محلات و باشگاهی باز است.

بابک صمدیان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: از روز گذشته مرحله تست گیری از بازیکنان زیر 23 سال محلات را آغاز کرده ایم و این روند تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم شهرداری همدان اظهار داشت: از هفته آینده نیز تست گیری از بازیکنان بومی باشگاهی استان را در برنامه داریم.
وی بیان کرد: تمامی بازیکنان برای عضویت در تیم شهرداری باید تست فنی بدهند و به هیچ عنوان اهل سفارش و چشم پوشی از نام ها نیستیم.
صمدیان خاطرنشان کرد: تمرینات رسمی تیم از اوایل تیرماه امسال و با حضور برخی بازیکنان مدنظر فصل قبل و نیز بازیکن منتخب و جدید آغاز می شود.
وی با تاکید بر اینکه فصل سختی پیش روی تیم شهرداری است، گفت: نیازهای فنی تیم در خطوط مختلف را در صورت نیاز از بازیکنان غیر بومی تکمیل می کنیم.
صمدیان با ابراز خرسندی از ترکیب کادر فنی تیمش خاطرنشان کرد: مربیان تیم چکیده ای از بهترین ها هستند و تلاش همه اعضا موفقیت در فصل جدید رقابت های لیگ 2 کشور است.
وی یادآور شد: برای حضور قدرتمند در این مسابقات 2 اردو آماده سازی را در کنار تمرین روزانه تیم برنامه ریزی کرده ایم و چند بازی تدارکاتی را نیز مدنظر داریم.
تیم شهرداری نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته 2 کشور است.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال همدان تيم شهرداري ليگ دسته 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد