Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس در حکمی اباذر ظهرابی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس منصوب کرد.

در حکم اسماعیل تبادار استاندار فارس خطاب به اباذر ظهرابی آمده است:

با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز تعامل سازنده با مدیران استان و اصحاب رسانه در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشید.

از جمله سوابق سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام/ن

معرفی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی احسان مهدیان، از زحمات چندین ساله خدمت ایشان در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه قدردانی کرده و طی حکمی نوید عزیزی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

نوید عزیزی، نویسنده، فیلم‌ساز و عکاس و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است.

عضویت در خانه عکاسان ایران، عضو شورای فیلم‌نامه اداره ارشاد آذربایجان غربی، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی، عضو چندین دوره هیأت‌های انتخاب و داوری در جشنواره‌های سینمایی، تأتر و عکس از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

وی فیلم‌های کوتاه «فراز»، «فصل پنجم»، «تقدیر»، «یک شب» و «زمان از دست رفته» را در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی نمایشنامه‌های متعددی را بر عهده داشته است.

عزیزی در حوزه عکاسی بیش از دیگر حوزه‌ها فعال بوده، چندین نمایشگاه عکس از آثار وی تاکنون برپا شده و جوایز متعدد عکاسی را دریافت كرده است که از جمله جایزه عکس برتر جشنواره بین‌اللملی سینمای جوان، جایزه برتر دوسالانه عکس ایران را می‌توان نام برد.

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز