Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی یکی از پرچم‌داران وحدت حوزه و دانشگاه بود. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسینی‌بوشهریدر مراسم بزرگداشتحجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد احمدی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد،اظهار داشت: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی یکی از پرچم داران وحدت حوزه و دانشگاه بود و با کارنامه‌ای درخشان خدا را ملاقت کرد و با آبرو از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی چهره‌ای مبارز و همراه امام راحل، از پیشکسوتان شورای عالی انقلاب فرهنگی و مؤسسان دانشگاه تربیت مدرس بود؛ بسیار دلسوز مردم و نگران معیشت آنان بود و با اقشار ضعیف همدردی می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی عالمی عامل، دانشمندی وارسته، محقق و پژوهشگری توانا، معلم و استادی دلسوز و تأثیر‌گذار و انسانی بزرگ، خدمتگذاری صادق و بی ادعا است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی در محضر اساتیدی چون آیت‌الله بروجردی، محقق داماد، امام راحل بهره برد و در تفسیر و فلسفه نیز از حضور علامه طباطبایی استفاده برد.

امام جمعه قم به آثار گران‌قدر این عالم بزرگ اشاره کرد و گفت: تعداد مقالات فراوانی در عرصه‌های فلسفی، اخلاقی، دینی و اجتماعی به رشته تحریر در آورده و عمده آن‌ها در مجلات علمی چاپ شده است همچنین سفرهای متعدد به خارج کشور داشت و در کنفرانس‌های بین‌المللی به ارائه مقاله پرداخت.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی تصریح کرد: خدماتی در عرصه فرهنگ این عالم وارسته انجام داد که بی‌نظیر است و یکی از چهره‌هایی که استوار ماند و فلسفه انقلاب فرهنگی را خوب دریافت کرد این عالم دینی بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه این شخصیت دانشمند آنچه اندوخته بود خالصانه در طبق اخلاص می‌گذاشت، خاطر‌نشان کرد: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی انسانی کاملاً بی‌تکلف و بی‌تکبر بود و ذره‌ای خود‌بینی و تکبر نداشت.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت امروز سه شنبه در اعتراض به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

در جریان این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان پرچم اسرائیل را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشگاه های بیروت نیز تحصن خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند.

کد خبر 6093256 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است