Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: مصوبه ایجاد شهرک صنعتی دوره چگنی به دلیل عدم تخصیص زمین محقق نشد چرا که این شهرستان فاقد زمین مناسب برای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شهرک صنعتی است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بختیار رازانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک فرآوری سنگ شهرستان دوره چگنی که در محل احداث شهرک برگزار شد اظهار داشت: این جلسه به منظور پیگیری مشکلات واگذاری زمین شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی در این شهرستان برگزار شد تا پس از حذف اراضی دارای پوشش جنگلی مابقی اراضی جهت انتقال سند و انجام عملیات شهرک سازی به این شرکت اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بررسی‌های میدانی متاسفانه شهرستان چگنی فاقد زمین مناسب برای اجرای مصوبه هیئت وزیران و شهرک صنعتی است و چون  اکثر اراضی این شهرستان دارای پوشش جنگلی است باید در نقطه‌ای که کمترین پوشش جنگلی را دارد نسبت به ایجاد شهرک اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: استقرار واحدهای فرآوری سنگ، جلوگیری از خام فروشی معادن که دارای مزیت نسبی در کشور است و ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان دوره چگنی از جمله مزیت‌های ایجاد شهرک صنعتی و سنگ در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 سال از مصوبه هیئت دولت در رابطه با ایجاد شهرک صنعتی و سنگ این شهرستان می‌گذرد، گفت:متاسفانه این امر به دلیل مشکلات ناشی از عدم تخصیص زمین تاکنون محقق نشده است.

رازانی تصریح کرد: در صورت همکاری متولیان مربوطه قابلیت ایجاد یک شهرک با اولویت ظرفیت‌های موجود منطقه به ویژه معادن سنگ و صنایع تبدیلی وجود دارد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی