Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:59:02 GMT

ویدئو/ استفاده از جسد مجازی در آموزش کالبدشکافی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۳۷۸۷

ویدئو/ استفاده از جسد مجازی در آموزش کالبدشکافی

‍‍‍‍‍‍

کمبود جسد برای مطالعات پزشکی در جهان سبب شده است که محققان فرانسوی روش جدیدی را برای تربیت پزشک در آینده در نظر بگیرند و با استفاده از اسکنرهای سه بعدی، «جسد مجازی» بسازند. در این راستا و برای رفع این مشکل، محققان دانشگاه «مون‌پلیه» فرانسه با استفاده از اسکنرهای سه بعدی، جسد مجازی تولید کرده‌اند و امیدوارند که این جسد، اصول کالبدشناسی را به دانشجویان پزشکی آموزش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 23 MB

تدوینگر و گوینده : آرام توکلی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پزشكي جسد جسد مجازی فرانسه کالبدشکافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد