Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - جزئیات تعیین تکلیف باقیمانده سپرده های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان را طی اطلاعیه ای اعلام کرد که متن آن به این شرح است؛

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان ارجمند، بویژه مشتریان محترم موسسه اعتباری کاسپین، در اجرای مصوبات کمیته نمایندگان معزز سران قوا و ابلاغیه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بدینوسیله به اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی منحله فرشتگان می رساند در اقدامی هماهنگ با سایر بانکها و موسسات عامل ساماندهی تعاونی های اعتبار منحله، پرداخت های مربوط به این تعاونی نیز مطابق ابلاغیه رسمی مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۰ بانک مرکزی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۷ براساس شرایط اعلام شده در ابلاغیه مذکور در کلیه شعب موسسه اعتباری کاسپین انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاطرنشان می شود در این مرحله مجوز لازم برای پرداخت سپرده‌ها تا سقف مبلغ ده میلیارد ریال صادر شده و سپرده‌گذاران دارای بیش از مبلغ ده میلیارد ریال تعاونی منحله فرشتگان نیز می‌توانند مبلغ ده میلیارد ریال از سپرده خود را (با احتساب مبلغ دریافتی در مراحل قبل) دریافت کنند.

براین اساس، از کلیه سپرده‌گذارانی که در تعاونی منحله فرشتگان دارای سپرده بیش‌از دو میلیارد ریال بوده‌اند؛ دعوت می‌شود صرفاً مطابق جدول زمان‌بندی ذیل، با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، اصل دفترچه و یا گواهی سپرده خود و به همراه مستندات مربوط به منشأ وجوه، اصالت و صحت سپرده، به یکی از شعب موسسه اعتباری کاسپین مراجعه کنند.

یادآور می شود طبق اطلاعیه و ابلاغیه مذکور، روند پرداخت به این‌صورت می باشد که سپرده‌گذاران محترم با مراجعه به شعب موسسه اعتباری کاسپین و ارائه مدارک یادشده، نسبت به ثبت درخواست وجه اقدام می‌کند و این درخواست‌ها از سوی موسسه به بانک مرکزی ارسال و درصورت تأیید درخواست مذکور، وجه تأیید شده به حساب مورد نظر مشتری واریز می شود.

لذا، به منظور تسهیل امور و امکان پاسخ‌گویی به موقع به کلیه سپرده‌گذاران، از مشتریان محترم مشمول این مرحله خواهشمند است صرفا مطابق جدول زمان بندی زیر به شعب موسسه مراجعه کرده و از حضوردر شعب خارج از برنامه ابلاغ شده، خودداری کنند.

ضمناً، مرکز ارتباطات مردمی موسسه اعتباری کاسپین از طریق شماره تلفن ۸۸۷۵۰۰۹۹ (داخلی ۴۰۵- ۴۰۶- ۴۰۷ -۴۰۸) در طول ساعات اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم  است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تعاونی فرشتگان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی