Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدحسن العماد، دبیر کل انصارالحجه یمن امروز در مراسم اربعین شهید علی الصماد گفت: جنگ علیه یمن به خاطر این است که آن‌ها نمی‌خواهند انقلاب امام خمینی صادر شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدحسن العماد، دبیر کل انصارالحجه یمن امروز در مراسم اربعین شهید علی الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن که در محل موزه استکبارستیزی سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: دشمن به ما القا کرده است که حاکم بر جامعه اسلامی نباید حرف از قرآن بزند و حافظ قرآن باشد و البته خیلی‌ها هم باور کرده اند که، چون حاکم هستند پس نباید به مسجد بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علی الصماد در منبر و محراب مسجد حضور پیدا می‌کرد و حافظ قرآن بود، افزود: در واقع او هم رئیس و هم عالم بود با این وجود شهید الصماد اثبات کرد که رئیس هم می‌تواند عالم باشد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها نمی‌خواهند که حکام و روسای کشور‌های اسلامی از قرآن و جهاد حرف بزنند، تصریح کرد: الصماد اثبات کرد که می‌توان هم رئیس بود و هم به عنوان یک مجاهد به جبهه رفت و شهید شد.

العماد افزود: الصماد به ما ثابت کرد که هم می‌توان عالم بود و هم بر روی منبر رفت و هم نقش سیاسی داشت در هر حال او نشست‌های زیادی با کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی داشت و توانست حرف اسلام را بزند.

وی با بیان اینکه انسان هم می‌تواند رئیس باشد و هم مجاهد و هم شهید شود، افزود: این همان مدرسه محمد (ص) است و این مدرسه‌ای است که غرب نمی‌خواهد کسی آن را بشناسد.

دبیر کل انصارالحجه یمن گفت: امام خمینی (ره) در ۴۰ سال اخیر توانست تفکر و آرمان محمد (ص) را زنده کند. با این وجود غربی‌ها تلاش کردند که امام را در نزد اعراب سیاه جلوه دهند، ولی ناکام ماندند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن نیز تلاش می‌کند تا چهره رهبر معظم انقلاب را در بین کشور‌های عربی همچون یمن، سوریه و عراق به عنوان یک شخصیت سیاه جلوه دهد مثلا، چون یمنی‌ها امام خمینی را دوست دارند می‌گویند امروز دیگر خمینی در ایران نیست و رهبر ایران با آمریکا نشست‌هایی دارد. در هر حال آن‌ها با این حرف‌ها می‌خواهند بین رهبران مقاومت فاصله بیندازند.

وی تصریح کرد: ما چند بار خدمت عبدالملک الحوثی هم گفته ایم که این انقلاب‌ها در منطقه به برکت امام بوده و حفظ آن‌ها نیز به برکت رهبر معظم انقلاب ایران است. سوال این است که چه کسی بهتر از شخصیت امام خامنه‌ای در ایران عبدالملک الحوثی در یمن و سیدحسن نصرالله در لبنان می‌توان این انقلاب‌ها را حفظ کند.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزی کرده است تا بین رهبران جبهه مقاومت در ایران و یمن فاصله بیندازد، تصریح کرد: ما به عربستان، آمریکا، اسرائیل و انگلیس می‌گوییم که هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم یک غده سرطانی مانند اسرائیل در عربستان ایجاد شود و این درست مقابل حرفی است که دشمن می‌گوید ما اجازه نمی‌دهیم یک حزب الله دیگر در یمن به وجود بیاید.

دبیر کل انصارالحجه یمن با بیان اینکه دشمن می‌خواهد خط مقاومت را در یمن قطع کند، تصریح کرد: جنگ علیه یمن به خاطر این است که آن‌ها نمی‌خواهند انقلاب امام خمینی صادر شود، اما غافل از اینکه انقلاب امام تا یمن، نیجریه و حتی آمریکا صادر شده است.

العماد تصریح کرد: دشمن می‌داند که فرهنگ و انقلاب امام تا کجا رسیده است، اما امید آن‌ها سیاه کردن رهبران مقاومت اعم از رهبر معظم انقلاب ایران، عبدالملک الحوثی و سیدحسن نصرالله است.

وی افزود: از علما تقاضا می‌کنیم که خباثت‌های دشمن را در خصوص سیاه کردن چهره رهبران مقاومت را جدی بگیرند، چون ما می‌بینیم که آن‌ها در عراق، سوریه و یمن چه اقداماتی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: باید ارتباط علمی و مستمر بین خط مقاومت برقرار شود در هر حال باید با حفظ خط مقاومت زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استکبارستیزی جبهه مقاومت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد

فرمانده کل ارتش گفت: همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه 29 فروردین و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران