Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

صادق محرمی که دو فصل رویایی را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت، در شرایطی از هواداران این تیم برای حضور در فوتبال اروپا خداحافظی کرد که با بدرقه خوبی نیز از سوی آنها مواجه شد تا با انگیزه بالای برای موفقیت در تیم جدیدش مواجه شود.


محرمی بعد از پایان لیگ و پشت سر گذاشتن تعطیلات، اکنون در انتظار مراحل پایانی مذاکرات خود با باشگاه دیناموزاگرب است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هفته آینده با دریافت ویزای کرواسی راهی این کشور خواهد شد تا رسما به عنوان خرید این باشگاه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال اروپا تعطیلات فوتبال اروپا باشگاه پارس محرمی پارس نیوز دیناموزاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری با اشاره به اقدامات فنی و مهندسی انجام شده طی ۱۵ ماه گذشته برای بهبود زیرساخت تأمین آب شرب موردنیاز سطح استان البرز، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب از سوی مردم را ضروری دانست.

وی با اشاره به سخنان فیروز قاسم زاده سخنگوی صنعت آب کشور در خصوص قرار گرفتن البرز در میان استان‌های دارای تنش آبی بالا به دلیل کاهش نزولات جوی طی سال‌های اخیر، همراهی مردم در گذر از بحران آبی سال جاری را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: گذر از فصل گرم تابستان بدون تنش آبی، علاوه بر اقدامات فنی انجام شده، نیازمند همراهی بیش از پیش مردم در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف است.

نامداری خاطرنشان کرد: تأمین و نصب مخزن و پمپ متناسب با جمعیت ساکن در ساختمان‌های مسکونی، طبق الزامات قانونی مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان برای تأمین فشار آب در طبقات بالای مجتمع‌ها از جمله راهکارهای این مهم است.

کد خبر 6100359

دیگر خبرها

  • بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد
  • ناصر الخلیفی، مرد پروژه‌های شکست‌خورده!‏
  • استان البرز با کاهش منابع آبی مواجه است
  • استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است
  • (ویدیو) نجم‌الدین شریعتی بر مزار خودش فاتحه خواند
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»