Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛دو نشان کاراته کا‌های قزوینی در لیگ جهانی، قزوین میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و شکست مرندی و یارانش در لیگ جهانی از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

دو نشان کاراته کا‌های قزوینی در لیگ جهانی

در پایان پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه، عسگری نقره گرفت، میرزایی هم سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های دسته منهای ۶۷ کیلوگرم، امیررضا میرزایی در جدول شانس مجدد ۴ بر یک جس روسیلو از بلژیک را برد، سپس ۲ بر صفر حریف ترکیه‌ای را مغلوب کرد و در ادامه ۳ بر صفرایکبولجان اوزاکوف از ازبکستان را شکست داد و در دیدار رده بندی با تولار آقالارزاده از آذربایجان دیدار کرد و به تساوی یک بر یک رسید تا با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شده و به مدال برنز این وزن برسد.

در فینال دسته منهای ۷۵ کیلوگرم، بهمن عسگری پس از تساوی برابر کاراته کا اوکراینی با رای هانتی مغلوب شد و گردن آویز نقره را تصاحب کرد.

مجید حسن نیا و علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوشان قزوینی از کسب مدال باز ماندند.

قزوین میزبان دومین دوره رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور

رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته ۱۳ تا ۱۵ تیرماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در بهمن ماه سال گذشته به میزبانی شهر بوئین زهرا، برگزار شد.

شکست مرندی و یارانش در لیگ جهانی

تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از مهدی مرندی لیبروی قزوینی بهره می‌برد در سومین و آخرین دیدار هفته سوم در لیگ ملت‌های والیبال برابر روسیه میزبان شکست خورد.

ملی پوشان کشورمان در بازی دوم خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در مصاف با تیم روسیه با نتیجه ۳ بر ۱ و به سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست

رامین رضاییان سه کارته است

طرفداری | هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان یکی از بازی های حساس برای تعیین سرنوشت قهرمان لیگ است. در این دیدار روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

در بازی هفته بیست و چهارم لیگ میان تیم های سپاهان و ملوان، رامین رضاییان از داور کارت زرد گرفت. همین کارت زرد باعث شد صحبت هایی درخصوص محرومیت او مقابل پرسپولیس مطرح شود. حال اما با استعلام سرخ پوشان از سازمان لیگ مشخص شده ستاره سپاهان سه کارته است و رامین رضاییان مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین