Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:12:47 GMT

کشتارگاه صنعتی طیور ضرورت اکنون ملکشاهی است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۴۷۹۰

کشتارگاه صنعتی طیور ضرورت اکنون ملکشاهی است

ایلام – ایرنا - مدیر دامپزشکی ملکشاهی گفت: نبود کشتارگاه صنعتی دراین شهرستان که یکی از قطب های اصلی تولید گوشت سفید در سطح استان است مشکلات جدی را برای مرغداران ایجاد کرده است.

قدرت آزاد فر روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: صنعت مرغداری در ملکشاهی توانسته است یکی از اصلی ترین قطب های تولید و اشتغال پایدار برای مردم این شهرستان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر دامپزشکی ملکشاهی اظهار کرد: در مجموع 45 واحد مرغداری صنعتی در شهرستان فعال است که ضمن اشتغالزایی برای بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم سالانه هفت هزار تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصرف استان می شود.
وی افزود : از جمله چالش های جدی صنعت مرغداری ملکشاهی نبود کشتارگاه صنعتی طیور است که گاها باعث ورشکستگی تعدادی از این واحد های مرغداری شده است.
آزاد فر یاداور شد: حجم تولید انبوه گوشت سفید در هر دوره تولید و نبود بازار مصرف نیاز به کشتارگاه و سردخانه دارد تا مرغدار بدون دغدغه به روند تولید خود ادامه دهد .
مدیر دامپزشکی شهرستان همچنین نبود کشتارگاه را معضلی برای واحدهای عرضه مرغ دانست و خاطر نشان کرد: مرغ فروشی های ناچار به خرید از مراکز خارج از شهرستان می شوند که مشکلاتی برای مرغفروشی ها و مصرف کنندگان ایجاد می کند.
شهرستان ملکشاهی با 45 واحد مرغداری صنعتی و 15واحد پرورش مرغ خانگی یکی از قطب های اصلی تولید و عرضه گوشت سفید در سطح استان است.
7179/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت مرغداري كشتارگاه ملكشاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور