Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@04:14:26 GMT

عربده کشی های دشمن همه از سر استیصال است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۴۸۶۶

عربده کشی های دشمن همه از سر استیصال است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام از حضور پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس به شرح ذیل قدردانی کرد:

بسم الله الرحمن الرّحیم

آفرین بر شما جهادگران در راه خدا و مردان و زنان مومنِ انقلابی و متعهد و به هم پیوسته که به اسلام عزیز، به قرآن، به امام و شهدا، به رهبر عزیز و حکیم و فرزانه انقلاب و از همه مهمتر به خودتان و به وجدان انسانی خودتان و به آن چیزی که امروز احساس می کنید و به خاطر آن زجر می کشید و رنج می برید لبیک گفتید که چرا بی عدالتی و تجاوز حاکم است؟ چرا باید تعدادی فلسطینی مظلوم آواره باشند و وقتی برای دفاع از حق خودشان برمی خیزند و از خانه و آبادانی سرزمین شان دفاع می کنند با گلوله مواجه بشوند؟ این وجدانِ شما را شکنجه می دهد و لذا نمی توانید آرام و ساکت بنشینید و می گویید او مظلوم و انسان است و وظیفه انسانی من اقتضا می کند که از مظلوم هر جا و به هر شکلی و در هر شرایطی دفاع کنم بنابراین شما امروز به همه این ها پاسخ درست دادید و وظیفه را درست درک کردید و پاسخ زیبا دادید و خداوند متعال هم حتما پاداش ارزشمندی به شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه یک مسئله عدالت خواهی است که شما به خوبی درک کردید و دفاع از فلسطین و دفاع از مظلومین عالم جز برنامه های محکم امام قبل و بعد از انقلاب بود و انقلاب هم به همین صورت شکل گرفت.

ما این حرکت عدالت طلبانه خودمان را با یک امید و آینده روشنی انجام می دهیم؛ شما الان که در صحنه آمدید قطعا در ذهن تک تک شما این بود و در ذهن بنده هم وقتی در جمع شما در راهپیمایی بودم و فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده می شد این مسئله خطور کرد که خدایا قطعا تو به این نفرین ها و فریادهای مومنین عنایت می کنی و پاسخ می دهی و انشاءالله طولی نمی کشد که جهان بشری مرگ این ها را خواهد دید، بنابراین امید در برنامه ما حاکم است؛ ما می دانیم که این شعارهایمان، این تظاهرات و اجتماعات بزرگ مان انشاءالله فردای روشنی را در پی دارد.

عربده کشی ها و فریادها و اقدام های طاغوت گرانه و ظالم گونه دشمن همه از سر استیصال است نه از سر قدرت؛ این را مردم ما به خوبی درک کرده اند، یعنی امروز آمریکا ، اسرائیل و دشمنان انقلاب اسلامی در برابر انقلاب اسلامی متحیرند و مانده اند چگونه تصمیم بگیرند و نمی دانند باید چکار بکنند لذا متحیرانه اقدام می کنند و آمریکا سفارتش را آن جا منتقل می کند و گلوله در قلب فلسطینیان عزیز ما می زند و تهدید و تحریم می کند و کشورها را علیه ما تحریک می کند و تبلیغات رسانه ای استکباری راه می اندازد، همه این ها از سر استیصال است نه از سر قدرت.

این سخنی که رهبر معظم انقلاب گفتند واقعا به عنوان یک باور و یک اعتقاد محض مطرح است؛ این ها در برابر شما و حرکت مقاومت و اقدامی که شما داشتید قدرتمند نیستند؛ وضع صهیونیست ها قبل از انقلاب را یادتان هست، این ها قبل از انقلاب عربده می کشیدند و تمام کشورهای عربی شش روز نتوانستند در برابر اسرائیل و صهیونیست ها مقاومت کنند و فکرها در ذهنشان داشتند ولی انقلاب که شکل گرفت آنقدر این ها را تحقیر کرد که روز به روز توخالی شدند و عقب رفتند و الان فقط در حد این هستند که موجودیت خودشان را حفظ کنند و الحمدالله این هم روز به روز دارد از بین می رود و موجودیت‌شان به اضمحلال و نابودی کشیده می شود.

بنابراین شما دشمن را قَدَر نمی دانید اما از مکرش هم غافل نیستید؛ بحمدالله شما با نشاط و امید برای انجام وظیفه در صحنه هستید و قطعا این مصداق « ان تنصروا الله» است و انشاءالله «ینصرکم» در پی او هست و خدای تبارک و تعالی نصرتش را به شما و انقلاب شما و مقاومت شما در جهان عطا خواهد کرد.

والسّلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد