Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@04:37:30 GMT

شیعه شدن جوان روس مسیحی در رشت+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۵۴۴۷

به گزارش ایلنا، این جوان تازه مسلمان شده در شهر سن پیترزبورگ روسیه با ملیکا علیزاده دانشجوی مقیم روسیه آشنا شد و به دین اسلام گروید.

آنتون ساوکوف افزود: برخی از بستگانم مخالف گرویدن و پذیرفتن دین اسلام از طرف من هستند اما من به کار خود اطمینان دارم چون اسلام دین کاملی است.

گفتنی است، خطبه عقد محرمیت بین ملیکا علیزاده و کیان ساوکوف توسط امام جمعه رشت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع:ابنا

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شیعه مسیحی روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!

به گزارش ورزش سه، علیرضا علیزاده هافبک دفاعی قلدر گل‌گهر سیرجان در بازی با صنعت نفت آبادان با مصدومیت رو به رو شد اما به نظر می‌رسد مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم مقابل سپاهان نداشته باشد و یکی از بازیکنان کلیدی مارینوس در این مسابقه باشد.

تقابل علیزاده با رضا اسدی و شهریار مغانلو دو بازیکن فیزیکی و تنومند سپاهان تماشایی خواهد بود و مهره های مورد علاقه امیر قلعه نویی رخ در رخ هم به فعالیت در زمین خواهند پرداخت و جذابیت مسابقه را افزایش خواهند داد.

علیزاده به عنوان هافبک دفاعی ثابت و ایستا گل‌گهر بازی می‌کند و وظایف دفاعی پرتعدادی را بر دوش خود می‌بیند، او برای جنگ های اول، ضربات سر اول، پوشش حفره های ایجاد شده بین دو مدافع میانی و قطع توپ‌های ارسالی به عمق خط دفاعی گل‌گهر به کار گرفته می‌شود و در ساختار دفاعی این تیم کلیدی‌ترین بازیکن است.

حضور بازیکنان تکنیکی پرتعداد در ترکیب سپاهان کار او را برای از جریان انداختن حملات این تیم سخت می‌کند و حضور دو مهاجم بلند قامت سپاهان هم دشواری دیگری است که علیزاده برای زدن ضربات سر اول تجربه خواهد کرد، با این حال او به همراه احمد زنده روح زوج موفق خود در این مسابقه به جدال با بازیکنان سپاهان خواهد پرداخت.

علیزاده دو گل در این فصل به ثمر رسانده یکی از آنها در بازی رفت دو تیم به ثمر رسید و این بازیکن روی ارسالی که از نقطه کرنر به داخل محوطه سپاهان شد با ضربه سر اولین گل مسابقه را به ثمر رساند و در نهایت گل‌گهر سه بر یک پیروز از میدان خارج شد.

دیگر خبرها

  • درگذشت ملیکا محمدی و شوک به فوتبال ایران؛ در آرامش بخواب | از آسمان به زمین
  • نسل جوان سرمایه حقیقی و آینده‌ساز کشور است
  • اولین قرآن منقش به تذهیب شیعه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد رونمایی شد
  • رونمایی از قرآن منقش به تذهیب شیعه در مشهد
  • نخستین قرآن منقش به تذهیب شیعه در نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد رونمایی شد
  • روایت دیدار بستنی فروش مسیحی با امام موسی صدر
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • ملیکا شریفی‌نیا: از مجری شدن پشیمان نیستم
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد