Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@08:46:16 GMT

تولید این خودروی لاکچری متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۵۴۵۶

تولید این خودروی لاکچری متوقف شد

رکنا: رنجروور اووک سه درب دیگر تولید نمی شود.

پس از توقف عرضه نسخه سه درب لندروور رنجروور اووک سه درب در آمریکا، این برند بریتانیایی سال آینده اقدام به خاتمه عرضه این خودرو در سراسر جهان خواهد کرد. بنا به گزارش اتوکار تقاضای کافی برای توسعه نسل جدید این خودرو وجود ندارد. البته نسخه کانورتیبل این خودرو هنوز با ما همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سخنگویان رنجروور به اتوکار گفته است:

لندروور از مدل سال 2019 تنها اقدام به عرضه مدل‌های 5 درب و کانورتیبل اووک که بخش اعظم فروش این خودرو را تشکیل می‌دهند خواهد کرد.

لندروور تقاضای پایین برای نسخه 3 درب اووک را دلیل خاتمه عرضه این خودرو اعلام کرده است.

تصمیم این خودروساز برای عدم عرضه نسخه 3 درب که دلیل آن تقاضای پایین بوده به خوبی نشان می‌دهد که سبک بدنه 3 درب احتمالاً در نسل بعدی اووک نیز وجود نخواهد داشت. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که نسل جدید این خودرو فرایند توسعه‌ای خود را می‌گذراند و شایعاتی درباره احتمال معرفی آن در نمایشگاه خودروی پاریس وجود دارد.

نسل جدید رنجروور اووک همچنان از پلتفرم D8 مدل کنونی استفاده خواهد کرد اما فاصله بین محوری آن بیشتر خواهد شد. استایل این خودرو به خصوص در نمای جلو برخی شاخصه‌های مدل ولار را به همراه خواهد داشت. مدل‌های پایه نسل جدید اووک از نوع دیفرانسیل جلو خواهند بود اما میراث لندروور در ارائه محصولات آفرودر به این معناست که تریم‌های گران‌تر از نوع چهار چرخ محرک خواهند بود. علاوه بر پیشرانه‌های احتراق داخلی مرسوم، نسل بعدی اووک ظاهراً برای اولین بار با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود. این قوای محرکه از یک پیشرانه 3 سیلندر 1.5 لیتری و یک واحد الکتریکی تشکیل می‌شود.

اگر به دنبال خرید یک لندروور سه درب هستید می‌توانید رنجروور SV کوپه را بخرید اما بهای 295995 دلاری آن خیلی بیشتر از گران‌ترین نسخه اووک می‌باشد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت مدل جاسوسی تولید برند احتمال سراسر جهان عکس ایران مرد حوادث تجاوز قتل تهران روزنامه زن پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو

شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیران خودرو طى اطلاعیه شماره یک خود در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو گفته است:

این شرکت به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس 55 پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاه ترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.

لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات، همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند