Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جلسه هم اندیشی درصد پیشرفت عملکرد این اداره اظهار کرد: هدایت، حمایت و نظارت از وظایف قانونی و شرعی این اداره‌کل اوقاف است.
وی با اشاره به اینکه ارزیابی و نظارت در ایران اسلامی متکی بر قوانین الهی است، تصریح کرد: در قرآن کریم ۱۲۹ بار و در نهج‌البلاغه ۱۴۳ بار بر نظارت و بازرسی تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: هدف از بازرسی و نظارت، حصول اطمینان از حُسن اجرای قوانین و مقررات در راستای رفاه عمومی جامعه و به ویژه گروه هدف این اداره‌کل است.
عادل تأکید کرد: بازرسی و نظارت صحیح بر اجرای قوانین و فعالیت‌ها می‌تواند فضای مطلوب برای تحقق ارتقای فرهنگ وقف در جامعه را ایجاد کند.
وی با بیان اینکه وقف باید از مظلومیت خارج شود تا بتوانیم کمک رسانی بهتری داشته باشیم، افزود: تحول اقتصادی در موقوفات از الویتهای این اداره کل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد : بر همین اساس سازمان اوقاف نظام نامه تطبیق عملکرد با مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است.
در ادامه این جلسه حسن تقی پور رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین اظهار داشت افزود:این جلسه به منظور بالابردن تعامل و هماهنگیدر بین کارشناسان مربوطه وادارات تابعه استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این جلسه با حضور مدیر کل، روسای شهرستانها و کارشناسان بهره وری اقتصادی برگزار شد اظهارداشت: این جلسه دومین جلسه هم اندیشی این اداره در سال جدید است که هر شهرستان به دفاع از برنامه های مصوب و همچنین عملکرد ۳ ماهه اول سال ۹۷ پرداختند.
تقی پوردر پایان خاطر نشان ساخت: در پایان جلسه بر اخذ به موقع اجاره بهای موقوفات و پیگیری مطالبات از طریق واحد حقوقی تاکید و تصمیم گیری شد.
1004/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است