Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» که پخش جهانی آن را حوزه هنری برعهده دارد، در بیست و هشتمین دوره از جشنواره انیمیشن «زاگرب» در کشور کرواسی به نمایش درآمد و موفق به کسب جایزه شد.

انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» به تهیه‌کنندگی الهه فرنیا و محصول مشترک مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری و خانه انیمیشن و مجری طرح آن استودیو گوزن قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره انیمیشن «زاگرب» از ۱۴ الی ۱۹ خردادماه در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار شد.

این جشنواره قدمتی 46 ساله دارد و دومین جشنواره قدیمی در دنیا است که کاملاً به انیمیشن اختصاص دارد. این جشنواره همتراز با جشنواره‌های انسی فرانسه، اتاوار و هیروشیما محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن انسی نیز حضور دارد که از 21 الی 26 خردادماه در شهر انسی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن تلویزیون درآمد فرانسه فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد

این برای پنجمین بار است که جوکر برنده جایزه اسکار ورزشی می‌شود.

به گزارش طرفداری، نواک جوکوویچ برترین تنیسور مرد تاریخ و برنده 24 گرند اسلم، برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد.

این برای پنجمین بار است که تنیسور مطرح صربستانی برنده جایزه ورزشکار سال لوریوس می‌شود. صربیناتور پیش از این در سال‌های 2012، 2015، 2016 و 2019 برنده جایزه لوریوس شد تا در کنار راجر فدرر دیگر تنیسور مطرح سوئیسی تنها ورزشکاران تاریخ باشند که 5 بار به این عنوان ارزشمند دست یافته‌اند.

جوکر برای کسب جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس رقیبان سرشناسی در دیگر رشته‌‌های ورزشی از جمله فوتبال داشت. لیونل مسی و ارلینگ هالند (فوتبال)، موندو دوپلانتیس (پرش با نیزه)، نوا لایلز (دوومیدانی) و مکس فرستاپن (فرمول یک) رقیبان نواک جوکوویچ در کسب جایزه بهترین ورزشکار سال بودند.

گفتنی است آیتانا بونماتی ستاره زنان فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نوواک جوکوویچ موندو دوپلانتیس ارلینگ هالند نوا لایلز لیونل مسی مکس فرستاپن

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود مرد شماره یك تنیس جهان به دور دوم نواک جوکوويچ مصدوم شد

دیگر خبرها

  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه