Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:33:08 GMT

مهدی رجب زاده از فوتبال خداحافظی نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۵۷۳۰

مهدی رجب زاده از فوتبال خداحافظی نکرده است

سرمربی فصل جدید ذوب آهن در حالی کادر فنی تیم خود را معرفی کرد که در آن نام مهدی رجب زاده به عنوان مربی به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امید نمازی مهدی رجب زاده ، وحید رضایی و مهرداد خانبان را به عنوان مربی در فصل هجدهم لیگ برتر به عنوان کادر فنی تیم ذوب آهن معرفی کرد.

انتشار نام مهدی رجب زاده به عنوان مربی شوک بزرگی برای طرفداران این بازیکن و تیم ذوب آهن است، چرا که رجب زاده نشان داده می تواند همچنان موثر و پرقدرت در مستطیل سبز ظاهر شود و پیش از این نیز هیچگاه در خصوص خداحافظی از دنیای پرهیجان فوتبال سخن نگفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این باره گفت: در خصوص اعلام نام مهدی رجب زاده به عنوان مربی تیم فوتبال ذوب آهن سوء تفاهم ایجاد شده و حضور این بازیکن در کادرفنی تیم به منزله خداحافظی او از مستطیل سبز نیست و احتمالا به عنوان مربی بازیکن در خدمت تیم خواهد بود.

با این حال سعید آذری تاکید کرد: امید نمازی در ارتباط با بازی کردن رجب زاده تصمیم نهایی را می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی رجب زاده بازیکن بزرگی است و برای ذوب آهن زحمات زیادی کشیده و در صورتی که بخواهد از مستطیل سبز خداحافظی کند، به شیوه ای زیبنده از زحمات وی تقدیر و تجلیل خواهیم کرد.

در لیست امید نمازی آنتونی مک آلن ایرلندی به عنوان مربی دروازه بان های ذوب آهن انتخاب شده و  برایان اودونل از اسکاتلند به عنوان مربی بدنساز به ایران و اصفهان خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اسکاتلند بازی باشگاه ذوب آهن دروازه بان فوتبال روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است