Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مسلمی بازیگر تلویزیون کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علاقه اش به فوتبال اظهار داشت: من فوتبال را دوست دارم اما تعصب به سرخابی ها ندارم و نمی گویم که طرفدار کدام تیم هستم.

وی ادامه داد: البته من در گذشته خودم هم فوتبال بازی می کردم اما اخیرا به دلیل دیسک کمر نمی توانم فوتبال بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی در مورد اینکه همراه سایر هنرمندان برای تشویق تیم ملی به روسیه می رود یا خیر گفت: جام جهانی جای از ما بهتران است و ما را به روسیه نمی برند وگرنه همه دوست دارند تیم ملی را تشویق کنند.

وی درباره فعالیت های خود در ماه مبارک رمضان گفت: این شب ها برنامه خوش وبش از شبکه دو سیما پخش می شود که من طراح، کارگردان و یکی از بازیگران این کار هستم و امیدوارم مردم از تماشای آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال در تالار وحدت خواننده‌های سرود تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شدند

انتهای پیام/

اظهارات مسلمی درباره علاقه اش به فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال السد قطر که امین حزباوی را در اختیار دارد در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

پایگاه خبری «استاد الدوحة» قطر از تغییر سرمربی این تیم برای فصل آینده خبر داد و اعلام کرد: زلاتکو دالیچ جدی ترین گزینه مسؤولان السد برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

زلاتکو دالیچ از فصل ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد. وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ با کرواسی به نایب‌قهرمانی این جام رسید و در جام جهانی ٢٠٢٢ با تیم کرواسی به مقام سومی دست یافت.

او در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم تجربه کار دارد و در فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳ همراه با الهلال نایب قهرمان لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شد. همچنین در سال ۲۰۱۴–۲۰۱۵ همراه با العین قهرمان لیگ امارات و در سال ۲۰۱۶ نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

کد خبر 6099666

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: محبوبیت جهانی آمریکا رو به افول است
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • جنگنده جنگ جهانی دوم روسیه بازسازی شد و به پرواز درآمد | ویدئو
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین