Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@14:32:01 GMT

گوگل مپ پولی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۶۴۷۵

ابتدای هفته جاری دسترسی به سرویس نقشه گوگل برای برخی سایتهای با دامنه ir مسدود و در رسانه‌ها گفته شد که به نظر می‌رسد گوگل ارتباط API (رابط برنامه‌نویسی برنامه) سرویس نقشه خود را برای آن دسته از سایتهای ایرانی که از دامنه ir استفاده می‌کنند، قطع کرده است.

سرویس نقشه گوگل در صفحه توسعه‌دهندگان این شرکت برای سایتهایی که از دامنه ir استفاده می‌کردند، به پیام «برنامه کاربردی مورد نظر شما به دلیل عدم سازگاری با قوانین گوگل‌مپ مسدود شده است» منقش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گفت API این امکان را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد تا از قابلیتهای یک برنامه در برنامه خود استفاده کنند.

البته براساس اعلام رسمی گوگل از امروز تمامی توسعه‌دهندگان اپلیکیشنها باید صورتحساب داشته باشند و در واقع به شکل پولی از خدمات این سرویس استفاده کنند.

با توجه به اینکه پیش از تغییر در مدل سرویس‌دهی این شرکت، محدودیت روی API گوگل‌مپس برای سرویسهای با دامنه ir ایجاد شده بود، هنوز مشخص نیست که توسعه‌دهندگان ایرانی در لیست جدیدی از تحریمهای این شرکت امریکایی قرار گرفتند یا مشمول همین تغییر مدل کسب‌وکاری می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گوگل رسانه گوگل برنامه سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم رو در روی نساجی مازندران قرار گیرد که این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و همچنین کسب سهمیه آسیایی در تلاش است و از طرفی نساجی برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد.

پس از مصدومیت علیرضا رضایی سنگربان نساجی در دیدار برابر آلومینیوم، مدیران این باشگاه با «لوان پولی» دروازه بان برزیلی که در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت وارد مذاکره شدند و با او تا پایان فصل بیست و سوم قرارداد امضا کردند.

«پولی» با حضور در درون دروازه نساجی، عملکرد خیلی خوبی را از خود به جای گذاشته است و در ۳ بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته و در دو هفته اخیر برابر تراکتور و ذوب آهن نقش پررنگی در کسب پیروزی تیمش داشته است.

طبق اعلام سایت‌های آماری از زمان حضور پولی در نساجی تا پایان هفته بیست و پنجم، ۲۴ شوت به سمت دروازه او شلیک شده که پولی موفق به ۲۳ سیو شده است که نشان دهنده کیفیت بالای این دروازه‌بان برزیلی است.

پولی تنها برابر ملوان یک گل دریافت کرده و از ۴ بار حضور در درون دروازه نساجی، ۳ کلین شیت داشته است. مهاجمان پرسپولیس برای باز کردن دروازه پولی کار سختی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهند داشت و باید دید او موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر سرخ‌پوشان خواهد شد یا خیر.

کد خبر 6096199

دیگر خبرها

  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • جذب بیش از صد و پنج هزار معلم جدید