Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ویدئویی کوتاه منتشر کردند با عنوانِ «رقص برانکو در پارتی و مراسم مختلط در شهر تهران» اینکه چه کسی یا کسانی با چه هدفی این ویدئو را منتشر کردند، پیدا کردنش آنقدرها هم سخت نیست اما اصل ماجرا خیلی فرق می‌کند با آن چیزی که دشمنان پرسپولیس سعی داشتند نشان دهند. ویدئوی منتشر شده به مراسم ازدواج یکی از دوستان ایرانی برانکو ایوانکوویچ که یک سال پیش برگزار شده بود، برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی که اتفاقا خودش از قهرمان‌های سابق کاراته ایران بوده و در حال حاضر در هایپر استار صرافی دارد. سرمربی پرسپولیس هم برای تبدیل پول‌ها و ارزهایش معمولا به همین صرافی می‌رود و یک سال پیش هم در مراسم ازدواج صاحب این صرافی حضور داشته. شاید به این دلیل که بر خلاف تصور خود درباره شناخت کامل ما ایرانی‌ها هنوز  نمی‌داند که ما «بافرهنگ‌ترین»‌ها برای تخریب کسانی که به دلایل کاملا شخصی دوست‌شان نداریم، به ترفند نخ‌نما شده‌ای چنگ می‌اندازیم.

منبع: وانا

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر صبح سه‌شنبه در مراسم روز جهانی کار و کارگر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: به منظور حمایت از کارگران در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و مدیریت استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارند.

سعید حیدری بیان کرد: در راستای حمایت از جامعه کارگری استان بوشهر تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و کمیسیون کارگری استان بوشهر موضوعات مرتبط با کارگران به صورت مستمر دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، کارگران نقش بسیار مهمی در این زمینه خواهند داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: دفاع از حق و حقوق کارگران را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته است.

مصدق کشاورزی پرداخت به‌موقع حق و حقوق و مطالبات کارگران را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و کارفرمایان برای احقاق حقوق کارگران باید پای کار باشند و تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی جامعه کارگری استان بوشهر را دارای ۳۵۴ هزار نفر جمعیت عنوان کرد و ادامه داد: به حوزه سلامت، ایمنی و بهداشت کار کارگران نگاه ویژه‌ای داریم و انتظار داریم که ضمن توجه به قانون کار و انضباط کارگاهی، کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: به منظور تامین مسکن کارگران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آماده همکاری و واگذاری زمین به کارگران هستیم و امیدواریم با همراهی کارفرمایان این موضوع مهم محقق شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسوولان و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم بیان کرد: بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از کارگر در این منطقه مشغول به کار هستند که تلاش داریم حامی این قشر باشیم.

احمد دشتی‌زاده بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کاهش چالش‌های کارگران و کارفرمایان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به کار می‌گیریم تا شاهد دستیابی به بهترین نتیجه باشیم.

مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با حضور رییس کل دادگستری بوشهر، فرماندار بوشهر، مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر، شهردار و رییس شورای شهر بوشهر، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، مسوول بسیج کارمندی و ادارات استان بوشهر، جانشین سپاه شهرستان بوشهر، رییس گمرک منطقه ویژه، اعضای شورای اداری استان و شهرستان برگزار شد.

قرائت بیانیه توسط نماینده تشکل‌های کارگری استان بوشهر، اجرای گروه طنز زنگل، تجلیل از کارگران نمونه و قرعه‌کشی و اهدای جوایز بین حاضرین از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به میزبانی شرکت صدف در منطقه ویژه بوشهر برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اهدای لوحی، از تلاش‌های احمد دشتی‌زاده مدیرعامل این منطقه تجلیل کردند.

کد خبر 6092887

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات