Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاریهای حمل و نقل هوایی ایران و قرقیزستان خبرداد و اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست ریاست جمهوری مبنی بر توسعه و گسترش روابط با كشورهای آسیای میانه، سند همكاری های حمل ونقل هوایی توسط معاونان سازمان هواپیمایی كشوری ایران و قرقیزستان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جونو شالیف معاون رئیس هواپیمایی كشوری قرقیزستان كه به همراه هیاتی به ایران سفر كرده است در دیدار با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی كشوری خواستار گسترش روابط بیشتر و همكاریهای حمل و نقل هوایی با ایران شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری تصریح كرد: در این دیدار در خصوص بهره برداری از پرواز به نقاط ثالث نیز مذاكراتی انجام و مقرر شد تا سقف 7 پرواز برنامه ای به صورت هفتگی بین دو كشور انجام شود.

جعفرزاده خاطرنشان كرد: علاوه بر مفاد فوق؛ همكاری در زمینه راه اندازی پرواز مستقیم شركتهای هواپیمایی طرفین، پذیرش شركت هواپیماییSKY KG AIRLINE توسط سازمان هواپیمایی كشوری ایران در جهت همكاری مشترك با شركتهای هواپیمایی ایرانی و راه اندازی پرواز برنامه ای، تبادل متون ماده 83 مكرر در جهت تعیین حدود و اختیارات شركتهای هواپیمایی اجاره دهنده و اجاره كننده هواپیما مورد مذاكره قرار گرفت.

انتهای پیام/

تا سقف 7 پرواز برنامه ای به صورت هفتگی بین  ایران و قرقیزستان انجام می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمایی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد