Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-از نظر یک سایت انگلیسی تیم ملی ایران نسبت به دوره قبلی جام جهانی پیشرفت زیادی کرده و امیدوار به صعود از مرحله گروهی است.

 سایت «nzherald» انگلیس در آستانه آغاز جام جهانی 2018 گزارشی از تیم ملی ایران به عنوان یکی از حاضران در روسیه منتشر کرد.

 در این گزارش عنوان شده که صعود در گروهی که پرتغال و اسپانیا نیز در آن حضور دارند کار غیرممکنی به نظر می رسد با این حال قهرمان های سابق جهان و اروپا می دانند که ایران تیم قدرتمندی است و بدون شکست به جام جهانی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کی روش تلاش می کنند برای نخستین بار از مرحله گروهی صعود کنند، آنها نسبت به دوره گذشته (2014) بسیار پیشرفت کرده و در همه پست‌ها بهتر شده‌اند. نیمی از ایرانی‌ها در اروپا بازی می‌کنند.

در ادامه این گزارش به تاثیر کارلوس کی روش روی تیم ملی اشاره شده که توانسته با استفاده از تجربیاتش در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، تیمی کاملا منظم و تا حدی شکست ناپذیر بسازد و چهارمین صعود به جام جهانی را تجربه کند.

پرتاب های دست علیرضا بیرانوند بلندقد با تجربه کم بین المللی، مدافعان جوان اما کارآمد، هافبک هایی با تجربه حضور در جام جهانی قبلی(حاج صفی، شجاعی و دژاگه) و اضافه شدن جوانان مستعدی مثل عزت الهی و قدوس به این ترکیب و البته مهاجمانی گلزن از جمله جهانبخش به عنوان آقای گلی لیگ هلند، آزمون که با جو ورزشگاه های روسیه کاملا اشناست و البته انصاری فرد و طارمی از نکات مورد اشاره در این گزارش است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد