Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:57:29 GMT

بدون گواهینامه خلبانی با این وسیله پرواز کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۶۹۱۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرگزاری مهر،استارت آپ Kitty Hawkمتعلق به لری پیج(موسس گوگل)،  تا به حال چند پروژه وسیله نقلیه پرنده ارائه کرده است. این شرکت روی یک وسیله نقلیه تک نفره با چند پروانه دیگر به نام Flyer نیز کارکرده که به تازگی تصاویر و ویدئوهایی از آن منتشر شده است.

این وسیله نقلیه ۱۰ پروانه الکتریکی بدون محافظ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتفاع هرکدام از پروانه ها به یک متر می رسد. با توجه به وزن مسافر می توان با این وسیله نقلیه ۱۲ تا ۲۰ دقیقه سفر کرد. همچنین این وسیله نقلیه در ارتفاع ۰.۹ تا ۳ متری سطح آب با حداکثر سرعت ۳۲ کیلومتر برساعت حرکت می کند.

همچنین به گفته شرکت فرد در کمتر از یک ساعت می تواند پرواز باFlyer را بیاموزد. برای پرواز با آن نیاز به گواهینامه خلبانی نیست.

کد خبر 4317418 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: نوآوری هواپیما وسیله نقلیه نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات فناوری نانو سلول بنیادی ایالات متحده آمریکا گوگل پهپاد ناسا موبایل فیس بوک رایانه تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم