Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امورآموزشی دانشگاه ایلام گفت: ترم تابستانی با تمرکز بر ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی، در دانشگاه برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن توکلی، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه، با بیان اینکه کیفیت خدمات آموزشی ترم تابستانی در دانشگاه ایلام ارتقا می‌یابد، گفت: دانشگاه ایلام همانند سال‌های گذشته و همراه با بعضی دیگر از دانشگاه‌های کشور، در تابستان سال جاری با هدف حل مشکل دانشجویان دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، اقدام به برگزاری ترم تابستانی می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل امور آموزشی دانشگاه، تأکید کرد: با توجه به آماده بودن زیرساخت ها، همانند کلاس‌های آموزشی مناسب، سرویس‌های ایاب و ذهاب و همچنین امکان استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی، برنامه اداره کل آموزش دانشگاه در ترم تابستان سال جاری بر ارتقای کیفیت خدمات آموزشی متمرکز خواهد بود.

 توکلی، اضافه کرد: در این راستا طبق برنامه ریزی بعمل آمده از مدرسین با تجربه مورد تأیید گروه‌های آموزشی بهره خواهیم بود.

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه، درباره امکان ثبت نام دانشجویان سایر دانشگاه‌ها در این دوره، گفت: علاوه بر دانشجویان دانشگاه ایلام، دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز با ارائه معرفی نامه از دانشگاه مبدأ می‌توانند در این دوره شرکت نمایند، که درس‌های ارائه شده، زمان برگزاری و ... از طریق سایت دانشگاه ایلام به آدرس: www.ilam.ac.ir، اعلام خواهد شد.   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایلام دانشگاه ترم تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز