Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@03:24:08 GMT

بونکر سیمان در خیابان ولنجک واژگون شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۷۱۵۰

بونکر سیمان در خیابان ولنجک واژگون شد +عکس

صبح امروز یک دستگاه بونکر سیمان حین حرکت در خیابان ولنجک، دچار واژگونی شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این حادثه ساعت ۶:۴۰ صبح امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۶۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت خیابان ولنجک (مسیر شمال به جنوب)، حوالی خیابان امیر آبادی حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا محمدزاده رییس ایستگاه ۶۴ آتش نشانی، در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه بونکر حامل مقدار زیادی سیمان، حین حرکت در مسیر به علت نامشخصی واژگون شده و پس از پیمودن چندین متر به صورت واژگون، با تیر برق روشنایی برخورد کرده و متوقف شده بود.
وی افزود: بر اثر این حادثه، تیر برق روشنایی با پنجره ساختمان مسکونی در مجاورت خیابان برخورد کرده بود و راننده بونکر سیمان خوشبختانه بدون آسیب دیدگی، قبل از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی خود را به خارج از کابین این وسیله نقلیه رسانده بود.
رییس ایستگاه ۶۴ آتش نشانی، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و ضمن قطع جریان برق بونکر، از نشتی گازوییل این وسیله نقلیه جلوگیری به عمل آوردند.
محمدزاده با اشاره به اینکه خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، عوامل شهرداری در محل حادثه حضور یافتند و سیمان‌های جاری شده بر روی سطح خیابان را پاکسازی کردند.
گفتنی است؛ نیرو‌های آتش نشانی با کمک جرثقیل، بونکر سیمان را به حالت اولیه بازگرداندند و در پایان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش نشان واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی