Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراک گفت:با آلومينيوم اراک قرارداد 2 ساله امضا کردم و قرار شد در سال جديد ابتدا اولويت ما اين باشد که بتوانيم يک تيم پويا و قدرتمندي داشته باشيم.
محمد ربيعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص جدايي از بادران و انتخاب آلومينيوم با عنوان تيم جديد براي فصل آينده اظهار داشت: ابتدا از تمام مديران باشگاه بادران و دوستانم تشکر ويژه مي‌کنم که هميشه در فصل گذشته کنار ما بودند تا بتوانيم تيم قدرتمندي را روانه مسابقات کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديران باشگاه بادران خيلي علاقه‌مند بودند که من اين فصل هم در تيم باشم، اما بعضي وقت‌ها مسير زندگي طور ديگري رقم مي‌خورد و باعث شد که از اين تيم جدا شوم و تيم آلومينيوم اراک را انتخاب کنم تا بتوانم اتفاقات جديدي را رقم بزنم.
وي در ادامه در خصوص اينکه آيا مشکلات مالي باعث جدايي شما از بادران شد، گفت: هيچ مشکل خاصي وجود نداشت بالاخره تمام تيم‌ها مشکلات خاص خودشان را دارند شايد سرنوشت براي من اين طور رقم خورد که از اين تيم جدا بشم، با توجه به اينکه من يکسال ديگر با بادران قرارداد داشتم فکر مي‌کنم توانستم آن کاري که بايد انجام بدهم را در اين تيم انجام دادم. تيم بادران فصل گذشته خيلي خوب ديده شد خداراشکر مي‌کنم.
ربيعي در ادامه گفت :حتي در آخرين کنفرانس خبري که مديران باشگاه بادران برگزار کردند اين تيم از لحاظ هزينه جزء 8 تيم بالاي جدول هم نبود در طول فصل خيلي از رقبا فکر مي‌کردند تيم بادران هزينه‌هاي زيادي پرداخت کرده است، در صورتيکه اينطور نبود ما با کمترين هزينه توانستيم بهترين نتيجه را کسب کنيم. درست است که بعضي عوامل باعث شد تا نتايج خوب را کسب نکنيم و به راحتي امتياز از دست بدهيم.
سرمربي جديد تيم فوتبال آلومينيوم اراک در ادامه گفت: عملکرد من در بادران باعث شد تا خيلي از بازيکنان جوان اين تيم به ليگ برتر بروند،در حال حاضر بعضي از تيم‌هاي ليگ برتري به دنبال مذاکره با بازيکنان بادران هستند که اين اتفاق خوبي است و من از اين موضوع بسيار خوشحالم. اين اتفاق نشان مي‌دهد که چقدر بازيکنان تيم بادران با کيفيت بودند. خيلي از بازيکنان جوان در اين تيم ديده شدند و همينطور خيلي از بازيکنان باتجربه دوباره احيا شدند.
وي در ادامه گفت: من از 3 باشگاه ديگر پيشنهاد داشتم، مسئولين باشگاه بادران به دنبال اين بودند تا با من دوباره به توافق برسند، بعد از اينکه پيشنهادهاي ديگر را مورد بررسي قرار دادم آلومينيوم اراک را انتخاب کردم حتي قبل از اينکه با اين تيم قرارداد جديد را امضا کنم جلسات مکرري با هيأت مديره و مديران باشگاه برگزار کردم تا به يک جمع‌بندي و يک مسيري جديدي برسيم. با آلومينيوم اراک قرارداد 2 ساله امضا کردم و قرار شد در سال جديد ابتدا اولويت ما اين باشد که بتوانيم يک تيم پويا و قدرتمندي داشته باشيم و بتوانيم نسبت به سال گذشته رتبه خوبي را کسب کنيم. وقتي بتوانيم اولين هدف را به خوبي پشت سر بگذاريم مطمئناً به هدفاي ديگر هم دست پيدا مي کنيم.
ربيعي در پايان گفت: بايد در ابتدا با تيم آلومينيوم اراک رتبه خوبي را در جدول به دست بياوريم همانطور که در بادران اين اتفاق افتاد من زمانيکه بادران را تحويل گرفتم رتبه اين تيم در جدول دهم بود و حالا آلومينيوم اراک در رده سيزدهم قرار دارد، مطمئناً با يک برنامه‌ريزي دقيق و مسير مشخص مي توانيم سال آينده رتبه خوبي را به دست بياوريم. خوشحالم که مردم اراک يک اتحاد خوبي را به وجود آوردند تا بتوانيم در کنار هم فصل خوبي را سپري کنيم و بتوانيم به اهدافمان برسيم.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟

پرسپولیس برای پنجمین بار در 11 بازی گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک تسلیم شد. این بازی هر چند با نتیجه مساوی 4-4 تمام شد اما منجر به حذف تیم پرسپولیس از جام حذفی شد.

به گزارش طرفداری، آلومینیوم اراک تنها تیم شهرستانی تاریخ فوتبال ایران است که بردهایش برابر پرسپولیس بیشتر از باخت هایش است. اراکی ها قبلا 3 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برابر پرسپولیس برنده بوده اند و حالا با حذف کردن پرسپولیس از جام حذفی، آن ها پنجمین موفقیت خود را به دست آورده و تنها تیم فوتبال ایران هستند که در بازیهای رودررو برابر تیم پرسپولیس دست پیش را دارد.

در بازیهای دو تیم در وقت قانونی 4 برد برای پرسپولیس و آلومینیوم ثبت شده است اما با برتری در ضربات پنالتی، حالا اراکی ها دست بالاتر را در بازیهای مقابل پرسپولیس دارند. البته آمار نتایج رودررو بر اساس برد و باخت در وقت های قانونی و اضافی محاسبه می شود. به هر حال با این تساوی 4-4، پرسپولیس ناکام و آلومینیوم اراک کامیاب شده و تعداد ناکامی های پرسپولیس برابر اراکی ها 5 به 4 شده است.

حالا آلومینیوم اراک که جام حذفی را از پرسپولیس گرفته، ممکن است 2 جام دیگر را هم از پرسپولیس بگیرد. در دور برگشت لیگ برتر، تیم اراکی تنها تیم برنده برابر پرسپولیس بود و اگر پرسپولیس و استقلال در تمام بازیهای آینده خود برنده باشند، آبی ها با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر می شوند و پرسپولیس به خاطر باخت در بازی اول نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک، قهرمانی در لیگ برتر و متعاقبا قهرمانی در سوپرجام را از دست می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟