Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نشست خبری در راستای تشریح آخرین جزئیات‌"ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات و خدمات وابسته"‌صبح امروز  (21 خردادماه) با حضور قائم‌مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این نشست خبری که در محل سالن اجتماعات شرکت راه‌آهن برگزار شد حسین عاشوری به تشریح اقدامات انجام شده در جهت برگزاری نمایشگاه ریلی امسال پرداخت و گفت: این نمایشگاه از 29 خرداد تا اول تیر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، با حضور 200 شرکت داخلی و 90 شرکت خارجی در فضایی به مساحت 22 هزار مترمربع برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشوری در ادامه مطلب فوق افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است که از همین‌رو فضای اختصاص‌یافته به شرکت‌ها تا حدودی کاهش‌یافته است.

 قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به این که  مشارکت‌کنندگان خارجی این رویداد از کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه جمهوری چک، لتونی، چین روسیه و اتریش هستند افزود: در این دوره از نمایشگاه انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای داخلی و خارجی، اختصاص سالن کار و نوآوری، برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی و رونمایی از برنامه‌های راه‌آهن خواهد بود.

عاشوری در ادامه ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در سال حمایت از کالای ایرانی، به فضا و فرصت مناسبی برای مشارکت شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی تبدیل شود.

به گزارش تین‌نیوز، این نمایشگاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت و تجارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حسین عاشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو