Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و رشد استعدادهای کارگران ، بیان جایگاه اجتماعی نیروی کار ، افزایش روحیه نشاط و امید و کسب مهارت¬های زندگی برگزار می شود.

جهاندیده گفت: حمایت از تولید کالای ایرانی ، اهمیت کار و تلاش ، تلاش ، امید و نشاط اجتماعی ، شأن و جایگاه اجتماعی نیروی کار و اقتصاد مقاومتی از محورهای این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 20 تیر از طریق نشانی الکترونیکی: workculture@mcls.gov.ir برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

جهاندیده افزود : این جشنواره 31 تیر در تهران برگزار می شود.

وی گفت : در اولین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور که پارسال در کرج برگزار شد ، سروده احمد محمودی گزیک ؛ شاعر صنعتگر شاغل در شرکت سیمان خاش ، به عنوان شعر برتر جشنواره انتخاب شد.

900

کار و کارگر شعر سیستان و بلوچستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کار و کارگر شعر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عبدالله دارایی با بیان اینکه امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت گفت: روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت روز نخست این هفته برنامه غبارروبی و عطرافشانی ازمزار شهدای جامعه کار وتولید و دیدار با خانواده ایشان و بازدید از دو شرکت تولیدی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر را خواهیم داشت. 
 دارایی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور کارگران در بهشت زهرا (س) و افتتاح پایگاه بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. برپایی میز خدمت در تمامی مصلی‌های نماز عبادی سیاسی جمعه،کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کار آفرینی استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.    وی بیان کرد: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در یکی از واحد‌های تولیدی کرج و آیین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوی و استانی برگزار می شود.   دارایی گفت: برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنان با محیط‌های صنعتی و تولیدی امسال نیز  با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می شود و کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان دیدار  می کنند.   به گفته دارایی برگزاری یادواره شهدای کارگری در محیط‌های کار و تولید و توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه، اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص، افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان و همچنین سفر معاونان وزیر کار به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه هاست.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود