Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - مدیر مخابرات منطقه یزد از راه اندازی نخستین ارتباط تلفن همراه بر بستر تجهیزات سیستم های انتقال پی.او.تی.ان در استان یزد خبرداد و گفت : با اجرای این پروژه امکان تامین پهنای باند ۱۰۰گیگ و بهبود کیفیت شبکه سیار برای مشترکین در سطح استان فراهم شده است.

مهدی مقوم در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبر اظهارداشت: با نوسازی  شبکه های زیر ساختی نصب و راه اندازی و برگردان ارتباط برروی تجهیزات پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او.تی.ان استان یزد این سرویس در یزد به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : با راه اندازی این پروژه که به همت مدیریت سیستم ها ی انتقال و همکاری واحدهای مربوطه انجام شده دو پورت او.جی . ای گیگا اترنت مرکزصدوقی و امام خمینی برقراروترافیک تلفن همراه در مرکز امام خمینی برروی بستر پی.او.تی.ان فعال شد .

این مسئول تصریح کرد: با اجرای این پروژه امکان تامین پهنای باند ۱۰۰گیگ و بهبود کیفیت شبکه سیار برای مشترکین در سطح استان فراهم شده است.

  مقوم خاطر نشان ساخت : یک میلیون و ۵۰۰ هزار شماره تلفن همراه  در استان یزد وجود دارد که یک میلیون و ۳۰۰ هزار شماره مشغول به کار بوده و برای هر ۱۰۰ نفر جمعیت استان یزد ۱۱۳ شماره تلفن همراه وجود دارد و درطی شبانه روز نزدیک یک میلیون شماره موبایل در پیک کاری در حال کار هستند.

وی افزود: استان یزد ازجمله استانهایی است که نسل ۴ و نیم جی را داراست و آخرین نسلی که در دنیا وجود دارد ۵ جی است که هنوز در حال انجام تست است.

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: مجموعا ۲ هزار و ۲۵۴ کیلومتر ازجاده های استان یزد تحت پوشش تلفن همراه هستند وظرفیت دیتا استان یزد ۱۶۱ هزار پورت بوده و ۷۳ هزار پورت مشغول به کار است.

مقوم تصریح کرد: درحال حاضر ۶ سایت وای فای در شهر یزد برقرار است و ۷۳ هزار و ۵۰۰ پورت ای. دی. اس. ال توسط شرکتهای دیگر در استان یزد فعال هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتباط تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • همراه پرخرج
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم