Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه شهرستان کرج از فعالیت بیش از ۳۰۰ آرایشگاه بدون مجوز در این شهر خبر داد و گفت: عمده مشکلات این آرایشگاه ها بیشتر مربوط به شهرداری و اداره دارایی است.

رامین حشمدار در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با شناسایی و تشکیل پرونده برای آرایشگاه های غیر مجاز به دنبال رفع مشکلات و اخذ مجوز برای آن ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه آماری از تعداد بالای آرایشگاه های مردانه دارای مجوز در کرج گفت: در سال های اخیر اخذ مجوز برای آرایشگاه مردانه سیر صعودی داشته به نحوی که در حال حاضر بیش از ۸۰۰ آرایشگاه مجاز در سطح شهر کرج فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه کرج با بیان این که تمامی کارآموزان وفعالان این حرفه باید مجوز سازمان فنی و حرفه ای را دریافت کنند گفت: برخی از علاقه مندان به حرفه آرایشگری فعالیت خود را از کارآموزی در آرایشگاه ها آغاز کرده و در همان محل مشغول به کار می شوند.

حشمدار تصریح کرد: تمامی کارآموزان این حرفه می بایست پس از اتمام دوره های آموزشی خود در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و مجوز رسمی کار دریافت نمایند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر نرخ جدیدی برای آرایشگاه های مردانه در نظر گرفته نشده است گفت: تمامی نرخ ها بر اساس دستورالعمل سابق بوده و هنوز نرخ جدیدی مصوب نشده است.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه کرج تصریح کرد: نرخ مصوب پیرایش درجه دو ۱۴ هزار تومان، پیرایش درجه یک ۱۶ هزار تومان و پیرایش ممتاز ۲۰ هزارتومان است.

حشمدار در خصوص افزایش خودسرانه نرخ از سوی برخی آرایشگران گفت: نرخ جدیدی مصوب نشده است این در حالی است که برخی آرایشگران با توجه به افزایش قیمت برخی لوازم مصرفی نرخ خود را افزایش داده اند.

وی در پایان گفت: بر اساس شکایات مردم و بازرسی انجام شده توسط اتحادیه افزایش غیر متعارف نرخ بیشترین تخلف آرایشگران است که با متخلفین برخورد لازم صورت می گیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرایشگاه استان البرز کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس همچنان برای دریافت صدور مجوز حرفه‌ای با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند. سرخابی‌های پایتخت که در آستانه واگذاری بلوک سهام خود به بخش خصوصی هستند نه تنها باید تا عصر روز پنجم اردیبهشت سال جاری با این اقدام روبرو شوند بلکه نیاز است مدارک مالی خود را به روز رسانی کنند.

از این رو مدارک مالی همراه با وثیقه‌های ارزی خود برای پرداخت بدهی‌ها را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارایه کرده تا خیال این کمیته را بابت هرگونه بدهی راحت کنند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز با بررسی این مدارک متوجه نقص‌هایی شده که مربوط به قراردادهای فصل جاری باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز خود مدارکی را بارگذاری کرده است که با بررسی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تناقض است.

سرخپوشان پایتخت طبق درخواست AFC توانسته‌اند تعهد کتبی رسمی از بازیکنان خود بابت تسویه قرارداد تا دهم دی ماه را بگیرند. در حقیقت هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند بابت دریافتی ۵۰ درصد از قراردادهای فصل جاری خود شکایت کنند. اتفاقی که هنوز از سوی باشگاه استقلال رقم نخورده است تا بازیکنان و اعضای کادر فنی راضی به دادن گواهی به باشگاه نسبت به دریافت حق و حقوق خود تا دهم دی ماه ۱۴۰۲ نباشند.

همین امر نیز باعث تذکر کتبی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به باشگاه استقلال شده تا آنها مدارک مرتبط با این اسناد را به طور کامل تا عصر چهارشنبه ارایه دهند تا مورد بررسی و راستی آزمایی قرار گرفته و سپس به AFC ارسال شود.

حالا علی خطیر مدیرعامل باشگاه که چالش‌های جدی در فصل جاری با کادر فنی آبی‌پوشان و بازیکنان تیم داشته باید در کمتر از ۴۸ ساعت امضاهای آنها را بگیرد و به کمیته صدور مجوز حرفه ای تحویل دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی با این چالش بزرگ مواجه شده که تلاش او برای راضی کردن بازیکنان هنوز به جایی نرسیده و همین امر خطراتی چون احتمال محرومیت برای سومین فصل از حضور در لیگ قهرمانان و به تبع آن سقوط به لیگ دسته اول تیم پرطرفدار استقلال را این تیم را به همراه داشته باشد.

کد خبر 6085109

دیگر خبرها

  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای