Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت مترو از حل مشکل ایمنی خط ۷ مترو خبر داد و گفت: فاز اول خط ۷ تا پایان خرداد افتتاح می‌شود.
به گزارش صدای ایران مهندس علی امام امروز در نشست خبری خود اعلام کرد: ١٨ خرداد سال گذشته خط هفت مترو افتتاح شد اما در آبان ماه سال قبل به دلیل مشکلات ایمنی تعطیل شد.
وی با بیان اینکه مشکلات مالی شامل حال مترو نیز شد و با تأمین منابع حداقلی توانستیم بخش میانی خط ۷ مترو را ایمن سازی کنیم، افزود:بخش میانی خط٧ به طول شش کیلومتر با ٥ ایستگاه برای بهره برداری آماده شده است و طبق وعده تا پایان خرداد ماه می‌تواند وارد مدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از ایسنا، وی افزود:روز شنبه با شهردار تهران جلسه داشته و اعلام کردم بخش میانی خط ۷ مترو با حل نواقص آماده بهره برداری است و قرار است فردا(سه شنبه) آقای افشانی از خطوط ٦و ٧ بازدیدی داشته باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مترو تهران خط 7 مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳